خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد:

ساخت کانکس در مناطق زلزله زده غرب توسط بسیجیان دانشگاه رازی

مسئول بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: به لطف خداوند، کانکس هایی که برای اسکان موقت هم وطنان عزیز آسیب دیده از زلزله، تدارک دیده شده، و تا به حال ده کانکس تحویل داده شد و امیدواریم بتوانیم تا زمان اسکان دائمی هموطنان، مسیر کمک رسانی را برقرار نگه داریم.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۵۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

مسئول بسیج دانشگاه رازی  در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  اظهار داشت: به همت جهادگران بسیجی دانشگاه رازی کرمانشاه، کارگاه ساخت کانکس در حال فعالیت است و اقشار مختلف دانشجویی به صورت خودجوش در این کارگاه به فعالیت مشغول هستند و این کانکس ها از محل کمک‌های مردم استان کرمانشاه ساخته شده و به مردم زلزله زده سرپل ذهاب تحویل داده می‌شود.

 

طارق کعب خاطرنشان کرد: به لطف خداوند، کانکس هایی که برای اسکان موقت هم وطنان عزیز آسیب دیده از زلزله، تدارک دیده شده، و تا به حال ده کانکس تحویل داده  شد و امیدواریم بتوانیم تا زمان اسکان دائمی هموطنان، مسیر کمک رسانی را برقرار نگه داریم.

 

وی با اشاره به ارسال کانکس به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز مبرم مردم در این فصول سرد زمستان به کانکس و سرپناه موقت،  بسیج دانشجویی در مدت چند ماه توانستند 10 دستگاه کانکس برای اسکان هم وطنان عزیزمان در کرمانشاه مهیا کنند.

 

ارسال نظرات