خبرهای داغ:
استاندار قم:

دولت بی نیاز از نقد دلسوزان و نخبگان نظام نیست

استاندار قم با بیان اینکه دولت خود را بی نیاز از نقد دلسوزان و نخبگان نظام نمی‌داند گفت: رفع مشکلات و تحقق برنامه‌های دولت در استان نیازمند همدلی و هم افزایی است.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۵۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
دولت بی نیاز از نقد دلسوزان و نخبگان نظام نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست با دبیران کارگروه‌های مشورتی امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: خدمت به مردم تنها در سایه هم افزایی و هم دلی حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه همه باید برای اعتلای جامعه اسلامی دست به دست هم دهیم افزود: توسعه‌ی متوازن کشور نیازمند توجه به همه بخش‌ها به صورت عادلانه است.

استاندار قم انجام بعضی اقدامات دولت در توسعه استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: از نگاه بزرگان این استان ویژه تلقی می‌شود و باید شاخص‌های توسعه‌ای را نیز بر اساس موقعیت آن محقق کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه استان قم بایستی از لحاظ توسعه‌ای در بخش‌های مختلف از جمله مبلمان شهری و سطح زندگی مردم در جایگاه بهتری قرار داشته باشد افزود: دولت در حل مشکلات خود را بی نیاز از مشاوره و انتقادات مردم و نخبگان نمی‌داند.

وی تبادل نظر و تجارب را در غنی سازی طرح‌های توسعه‌ای بسیار تاثیرگذار عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با انگیزه خدمت صادقانه بتوانیم گامی در مسیر ارتقاء همه جانبه استان قم داشته باشیم.
ارسال نظرات