فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

حفاظت از منابع طبیعی وظیفه شرعی و ملی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک حفاظت از منابع طبیعی و انتقال این منابع به نسل‌های آینده وظیفه شرعی و ملی دانست. ​​
کد خبر: ۸۹۹۷۴۲۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک به همراه مسئول بسیج سازندگی این شهرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت، نسبت به  کاشت نهال در حوزه شهید اندرزگو شهر داوودآباد اقدام کردند.

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک صبح امروز در این مراسم که با حضور اعضای شورای پایگاه ، مسئولان حوزه شهید اندرزگو و جمعی از بسیجیان این حوزه مقاومت برگزار شد با اشاره به اهمیت روز درختکاری و توجه به این فرهنگ گفت: در آموزه‌های دینی به کاشت درخت سفارش شده است و باید در همین راستا این فرهنگ را در همه آحاد جامعه ترویج بدهیم.

وی حفاظت از منابع طبیعی و انتقال این منابع به نسل‌های آینده وظیفه شرعی و ملی دانست و گفت: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ملی و ترغیب مسئولین و مردم به کاشت نهال و احترام به طبیعت برگزار شد.

پاسدار رضایی تصریح کرد: منابع طبیعی، جنگل‌ها و دیگر عرصه‌های ملی متعلق به همه مردم، نظام و حکومت اسلامی و نسل‌های آینده است که باید در حفظ، تقویت و نگهداری آن همه اقشار جامعه کوشا و حساس باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه فرهنگ سازی نقش تاثیرگذاری در حفاظت از منابع دارد، خاطرنشان کرد: همگان برای ترویج این فرهنگ باید بسیج شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات