خبرهای داغ:
سرلشکر ایزدی:

دشمن در داخل کشور به دنبال جنگ نیابتی است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: دشمن در داخل کشور به دنبال جنگ نیابتی است از این‌رو از افراد نفوذی و فریب‌خورده برای ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلامی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۰۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
دشمن در داخل کشور به دنبال جنگ نیابتی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در نهمین یادواره سردار شهید دل آذر و شهدای خیابان انقلاب قم که در مسجد باب الجنه خیابان انقلاب برگزار شد، انقلاب اسلامی را متکی بر قرآن کریم دانست و اظهار داشت: قرآن کریم جهاد را راه نجات می‌داند از این‌رو حضرت علی (ع) می‌فرماید همانا جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند بر روی افراد خاص خود می‌گشاید. شهدا با عهد و پیمانی که با خداوند بسته بودند ایستادند و آنان نیز جمعی از منتظران هستند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه صحنه‌های انقلاب اسلامی که اکنون نیز ادامه دارد نشان‌دهنده این است که حرکت شهدا تداوم دارد، افزود: شهدای مدافع حرم بوی سبقت را از پیشکسوتان این عرصه ربوده‌اند. همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها است از این‌رو همه آحاد مردم تمایل دارند که از منتظران ظهور باشند.

سرلشکر ایزدی به ابعاد جهاد اشاره و خاطرنشان کرد: جهاد افضل یکی از ابعاد جهاد است که شهدا همت بسیار بلندی در انجام جهاد عمل داشته‌اند، همچنین شهدا در مقاطع مختلف زندگی خود، به جهاد افضل اهتمام داشته‌اند.

وی ویژگی شهید دل آذر را مدنظر قرارداد و عنوان کرد: شهید دل آذر در جهاد اکبر و مبارزه با نفس یک الگو است در واقع از روز نخست زندگی که خود را شناخت در جنگ جهاد کبیر حضور داشت و در اوایل آغاز انقلاب به لبنان سفر کردند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به اینکه شهدا همه زندگی خود را در راه انقلاب فدا کرده‌اند، ابراز کرد: راه شهدا آثار پربرکتی برای کشور، انقلاب و منطقه داشته است و مقام معظم رهبری نیز در صحبت‌های اخیر خود به‌خوبی به تبیین این مسئله پرداخته‌اند.

وی جریان اخیر دی‌ماه در کشور را همانند جریانات اوایل انقلاب دانست و تصریح کرد: در اوایل انقلاب نیز دشمنان به خیابان‌ها می‌ریختند و مردم عادی را می‌کشتند جریان اخیر دی‌ماه نیز همانند جریانات اوایل انقلاب بود، اما انقلاب همانند گذشته این مسائل را توانست به‌خوبی حل کند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به اینکه آمریکا در کشور‌های مانند سوریه، عراق و امثال آن هزینه‌های بسیاری کرد، اما نتوانست به پیروزی برسد، ادامه داد: مقام معظم رهبری بعد از بیان کردن این مطلب که در ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی را نخواهیم دید، دشمنان به ترس افتاده‌اند و در همایش‌ها تکه‌های موشک را برداشته و نشان می‌دهند که این خود نشان از پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال جنگ نیابتی است، خاطرنشان کرد: دشمنان جوانان غربی و شرقی را از جهات مختلف تأمین می‌کنند و به صحنه می‌آورند تا چهره اسلام را در جهان بد و زشت جلوه دهند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) به فعالیت دشمن در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: اکنون صحنه نبرد متفاوت بوده و دشمن در فضای مجازی به دنبال تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این‌رو حوزه علمیه قم باید در فضای مجازی حضور پیدا کند. دشمن در داخل کشور به دنبال جنگ نیابتی است از این‌رو از افراد نفوذی و فریب‌خورده برای ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلامی استفاده می‌کند.
ارسال نظرات