خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم استان گلستان:

زنان نقش سنگینی در تربیت اسلامی فرزندان دارند

همسر شهید مدافع حرم استان گلستان در بندرترکمن گفت: یک زن مسلمان در جامعه اسلامی قطعا نقش سنگینی در تربیت اسلامی فرزندان دارد که نباید هیچگاه از آن غافل شود چرا که زنان، مردان یک جامعه را می سازند.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۱۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از آوای ترکمن ، اشرف کشانی همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی در مراسم گرامیداشت هفته زن در بندرترکمن اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بهترین و کاملترین زن در تاریخ اسلام است که با نقش تاریخی خود افتخاری برای زنان عالم شد.

وی افزود: حفظ حیا و حجاب دو بالی هستند که زن را به ملکوت عرش اعلی می رسانند.

همسر مدافع شهید استان گلستان تصریح کرد: تا زمانیکه وحدت بین شیعه و سنی باشد دشمن نمی تواند کوچکترین ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی برساند.

کشانی خاطر نشان کرد: یک زن مسلمان در جامعه اسلامی قطعا نقش سنگینی در تربیت اسلامی فرزندان دارد که نباید هیچگاه از آن غافل شود چرا که زنان ،مردان یک جامعه را می سازند.

وی تاکید کرد: دشمن در عرصه کنونی تنها راه تهاجم به فرهنگ اسلامی را شبیخون فرهنگی می داند چرا که به این نتیجه رسیده که در جنگ میدانی قادر به شکست ایران نیست لذا مادران با نقش مهم خویش باید در خنثی سازی توطئه های دشمن از طریق افکار مسموم بیگانگان تمام همت و سعی خویش را به کار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها