خبرهای داغ:
آیت الله حجتی:

امنیت ایران در دنیا کم نظیر است

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: آزادی که در کشور ایران وجود دارد هیچ ملتی از آن برخوردار نیست و آزادی و امنیت حاکم بر ایران اسلامی در دنیا کم نظیر است و باید قدر آن را بدانیم.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۴۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله محمد حجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به فرهنگ غنی ایران اظهار داشت: فرهنگ کشورمان با سابقه‌ای ۲۵۰۰ ساله در برابر فرهنگ های تهی و پوچ غربی حرف‌های زیادی دارد.

 

آیت الله حجتی با تأکید بر اینکه مردم نباید فریب فرهنگ بی ارزش غرب را بخورند، افزود: فرهنگ اسلام ناب محمدی عاری از خشونت و قتل و تجاوز است در حالیکه فرهنگ‌های نوظهور غربی پر از خشونت است.

 

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه دنباله روی از فرهنگ غربی سبب از دست دادن عزت و استقلال و امنیت می‌شود، گفت: فرهنگ اسلام عزیز مبتنی بر مهربانی و رحمت است.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به رفتار غیر انسانی اعراب دوران جاهلیت با دختران گفت: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم به زن عزت و آبرو بخشید.

 

آیت الله حجتی در ادامه رواج پدیده طلاق در جامعه را ناپسند دانست و گفت: خانواده‌ها نباید به خاطر مسائل پیش پا افتاده اجازه دهند بنیان خانواده از هم فروپاشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: آزادی که در کشور ایران وجود دارد هیچ ملتی از آن برخوردار نیست و آزادی و امنیت حاکم بر ایران اسلامی در دنیا کم نظیر است و باید قدر آن را بدانیم.

ارسال نظرات