خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شرق استان خبر داد:

دانشجویان شرق استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی شرق استان گلستان گفت: امروز ۳۳۰ دانشجو خواهر از شرق استان گلستان از محل دانشگاه گنبدکاووس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جنوب کشور، اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۷۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، رضا ممشلی ظهر امروز در مراسم اعزام دانشجویان به راهیان نور در محل دانشگاه گنبدکاووس اظهار داشت: 7 دستگاه اتوبوس در قالب 330 دانشجو خواهر امروز و 3 دستگاه اتوبوس در قالب 120 نفر روز 16 اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: در این 2 روز 450 نفر اعزام شدند که بمدت 6 روز از مناطق عملیاتی چون فتح المبین, سد کرخه, شلمچه, طلایه, فکه, زیارت حضرت معصومه( س) در قم, جمکران و غیره بازدید خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شرق گلستان تصریح کرد: در هر اتوبوس یک مبلغ و یک راوی 8 سال دفاع مقدس قرار دارد تا افتخارات, ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا را به تصویر کشیده و دانشجویان نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

ممشلی تاکید کرد: از برنامه‌های شاخص ما در حوزه راهیان نور, اعزام 160 دانشجو خواهر و برادر به مناطق عملیاتی غرب در مهرماه سال جاری و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد آزادشهر بود.

وی یادآور شد: در حوزه اردوی جهادی دانشجویان نیز, 600 نفر از دانشجویان شرق که 320 نفر از گنبدکاووس بودند در ایام سال نو و تابستان 96 به مناطق محروم برای امداد و آبادانی اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شرق گلستان گفت: این دانشجویان در 7 عرصه عمرانی, بهداشتی, کشاورزی, فرهنگی, مطالبه گری, آموزشی, اقتصاد مقاومتی, در مناطق محروم خدمت می‌کنند.

ممشلی اظهار کرد: در طرح ولایت, توسط موسسه امام خمینی(ره)، اساتید برجسته در مباحثی مانند سیاسی, تربیتی, اخلاقی, بصیرتی, و غیره, دوره‌های آموزشی را برای دانشجویان برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز 97 ,تعداد 4 گروه جهادی دانشجویی به روستاهای محروم شرق گلستان در قالب اردو جهادی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها