فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه:

ساوه یازدهمین شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: پیکر مطهر « محمد غلامحسینی» از شهدای مدافع حرم لشکر سرافراز فاطمیون که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقام شهادت نائل آمده است روز سه‌شنبه 22 اسفندماه بر دستان مردم ولایتمدار ساوه تشییع می شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۶۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج در ساوه از تشییع پیکر مطهر یازدهمین شهید مدافع حرم این شهرستان خبر داد و گفت: پیکر مطهر « محمد غلامحسینی» از شهدای مدافع حرم لشکر سرافراز فاطمیون که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقام شهادت نائل آمده است روز سه‌شنبه 22 اسفندماه از مقابل بیمارستان شهید مدرس شهر ساوه تا صحن امامزاده سید اسحاق(ع) بر دستان مردم ولایتمدار ساوه تشییع می شود.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر این شهید هم دوشنبه 21 اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ام البنین(ع) شهر صنعتی و مسجد فاطمه زهرا(س) شهرک علوی برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید مدافع حرم در جوار آستان مقدس امامزاده سید اسحاق(ع) به خاک سپرده می شود. از عموم مردم شهید پرور شهرستان ساوه برای حضور در مراسم دعوت بعمل می آید.

پاسدار رسولی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی ثابت کردند که از دنیای فریب عبور می کنند و برای وصال الهی تلاش می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات