معاون حمایت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

بهره مندی 550 دانشجو از حمایت‌های کمیته امداد

معاون حمایت کمیته امداد استان مرکزی گفت: امسال 550 دانشجو از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۷۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی یکی از اقدامات کمیته امداد را حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند دانست و گفت: امسال 550 دانشجو از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 300 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد برای دانشجویان تحت حمایت گفت :  پرداخت هزینه مراکز آموزش فنی و حرفه ای، پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده، برگزاری اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی، خدمات راهنمایی و مشاوره تخصصی ازاقدامات این نهاد برای دانشجویان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه این کمک‌ها در دو سرفصل در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، گفت: تامین شهریه مراکز دانشگاهی بسته به رشته تحصیلی و مقطع و همچنین پرداخت کمک هزینه تحصیلی بابت هزینه خوابگاه، ایاب ذهاب و خرید سایر ملزومات از جمله این سرفصل‌هاست.

شایسته‌جو تصریح کرد: از دیگر اقدامات کمیته امداد ارائه مشاوره و راهنمایی به دانش آموزان تحت حمایت برای انتخاب رشته های دانشگاهی دارای بازار کار است.

وی توانمندی فرهنگی مددجویان را از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد عنوان و خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با پرداخت کمک‌های خود دانش آموزان و دانشجویان کم بضاعت را یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات