سرپرست اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت و گو با بسیج:

راهیان نور؛ ضامن پایداری شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»

سرپرست اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: کاروان‌های راهیان نور تداوم بخش فرهنگ عزت، افتخار و سربلندی و در یک کلمه ضامن پایداری شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۳۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

حجت‌الاسلام حسین دلاوری سرپرست اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: پیش از اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور به شکل منسجم توسط ستاد کل نیروهای مسلح شکل بگیرد به صورت خودجوش و مردمی پایگاه‌های بسیج دانشجویی و طلاب اردوهایی برگزار و از مناطق عملیاتی بازدید می‌شد.

وی افزود: به عینه شاهد اثرات فرهنگی و معنوی این اردوهای معنوی بر نسل جوان بوده‌ام و امروزه یکی از برنامه‌های ماندگار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای ایثار و شهادت به نسل جوان را می‌توان همین کاروان‌های راهیان نور دانست.

سرپرست اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه در این سال‌ها شاهد حضور بیش از 4 میلیون زائر و بازدید آنان از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور هستیم ولی همچنان جای کار وجود دارد تا بتوانیم همانگونه که فرهنگ عاشورا با اهتمام علما و بزرگان دین به شکل فرهنگ مانا باقی ماند، بازدید از مناطق عملیاتی را هم به فرهنگی ماندگار تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام دلاوری با بیان اینکه بسیاری از بزرگان از مناطق عملیاتی با عنوان کربلای ایران نام برده‌اند، گفت: چنانچه جوانان در این مناطق حضور پیدا کنند و شرح رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی را بشنوند، تداوم بخش فرهنگ عزت، افتخار و سربلندی و در یک کلمه ضامن پایداری شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است که از ابتدای انقلاب سر داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات