خبرهای داغ:
سردار جاویدان عنوان کرد:

برخورد شدید انتظامی با خاطیان چهارشنبه سوری

سردار علی اکبر جاویدان ؛فرمانده انتظامی استان گلستان از برخورد شدید با کسانی که امنیت و سلامت مردم را به خطر بیندازند و خطوط قرمز را رعایت نکنند ، خبر داد .
کد خبر: ۸۹۹۹۷۶۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،،‌ سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران‌ با بیان اینکه با شعار بهاری "آرامش بهاری با طعم امنیت"‌ طرح نوروزی را آغاز کردیم،‌ اظهار داشت: ٥ ایستگاه انتظامی در طرح نوروزی پلیس ‌در سطح استان داریم که 23 ایستگاه آن در تفرجگاه‌های مانند کبودوال و زیارت و غیره است.

وی تصریح کرد : امید داریم شرایطی را به وجود بیاوریم که بتوانیم در بهار، امنیت را در سطح شهرها و روستاها فراهم کنیم و هماهنگی با نیروهای بسیج انجام شده و این افراد در این ایام به مجموعه انتظامی در صورت نیاز کمک می‌کنند.

فرمانده انتظامی ‌استان گلستان  به آمار موادمخدر اشاره کرد و گفت: سال گذشته رکورد کشف موادمخدر را شکستیم و امسال نسبت به سال گذشته 56 درصد رشد داشتیم و 7 تن و 123 کیلو موادمخدر کشف شد.

جاویدان افزود : امسال 41 باند مواد مخدر منهدم شدند و همچنین 160 دستگاه خودرو و 45 موتور سیکلت توقیف شد و در  این راستا 549 طرح در کل استان انجام شد.

فرمانده انتظامی ‌استان گلستان تاکید کرد :‌ امسال 5  تن و 700 کیلوگرم  تریاک در استان گلستان کشف شد که بیشترین میزان کشفیات موادمخدر را شاهد بودیم.

جاویدان افزود: امسال 18 میلیارد و 800  میلیون تومان کالای قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش نشان می‌دهد و لوازم بهداشتی و آرایشی،  مواد غذایی خارجی،‌ دارو و مواد محترقه بوده است.

وی تاکید کرد:‌ میزان سرقت کلان نسبت به سال گذشته 35 درصد کاهش داشته ولی در سرقت‌های خرد شاهد رشد 5 درصدی هستیم.

فرمانده انتظامی ‌استان گلستان ادامه داد: امسال 77 درصد سرقت‌های استان گلستان کشف شده که 19 درصد سرقت‌های ما مربوط به منازل، 18 ‌درصد مغازه، ‌51 درصد اماکن و ٤ درصد موتورسیکلت و 7 درصد دیگر سرقت‌ها بوده است.

جاویدان با بیان اینکه 67 پرونده برای جرائم اقتصادی در استان گلستان تشکیل شده، ‌افزود : 67 نفر در این راستا دستگیر شدند که مدت به مشابه سال گذشته ١٧ درصد افزایش داشته و ارزش ریالی این پرونده‌ها 926 میلیارد ریال بوده است.

وی از افرایش 18 درصدی فوتی‌های تصادف‌های جاده‌ای درون شهری و برون‌شهری خبر داد و افزود: 3 درصد در میزان مجروحین تصادفات استان گلستان کاهش داشتیم.

فرمانده انتظامی ‌استان گلستان با بیان اینکه 590 هزار  تماس با فوریت‌های پلیس امسال برقرار شده، افزود: 224 ‌هزار مورد پلیس به صورت ماموریتی در این تماس‌ها به محل مراجعه کردند.

جاویدان گفت: بیش از 24 هزار نفر با سامانه 197 تماس داشتند که شکایات،‌ انتقادات و پیشنهادات خود را به مجموعه پلیس ارائه کردند.

فرمانده انتظامی ‌استان گلستان با بیان اینکه 96 درصد از پرونده‌های حوزه پلیس فتا کشف می‌شود، تاکید کرد: 58 درصد از پرونده‌های حوزه فتا، هتک حیثیت برداشت غیر قانونی 22 درصد و 13 درصد کلاهبرداری بوده است.

جاویدان با بیان اینکه میزان وقوع قتل در استان در حال افزایش ا‌ست، گفت: 27 درصد در وقوع و 22 درصد در کشف آن نسبت به سال گذشته افزایش داشته و 96 درصد از این قتل‌ها کشف شده است/تسنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها