خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد

مشارکت ۱۵۰ روحانی در طرح آرامش بهاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: ۱۵۰ نفر از روحانیون و هزار نفر از خادمان افتخاری و کارکنان اوقاف در ایام تعطیلات نوروزی از ۲۸ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ طرح آرامش بهاری را اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۹۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مشارکت ۱۵۰ روحانی در طرح آرامش بهاری
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم با اشاره به برنامه‌های ویژه نوروز در بقاع امامزادگان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه طرح آرامش بهاری را در بقاع امامزادگان سراسر کشور برای هفتمین سال برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بنا است در ۴۰ بقعه امامزاده طرح آرامش بهاری را برگزار کنیم و مراجعه‌کنندگان به بقاع امامزادگان از برنامه‌های این طرح استفاده می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برگزاری مراسم‌هایی در مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س) با تعامل و همکاری تولیت آستان مقدس حضرت معصومه و عنایت تولیت مسجد جمکران گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در این دو مکان مقدس در قالب خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود تا زائران از آن‌ها استفاده کنند.

وی یادآور شد: خیمه‌های معرفت جوار مسجد اهل بیت ورودی شهر قم و مسجد کوه خضر نیز برپا می‌شود.

حسینی عنوان کرد: ۱۵۰ نفر از روحانیون و هزار نفر از خادمان افتخاری و کارکنان اوقاف در ایام تعطیلات نوروزی از ۲۸ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ طرح آرامش بهاری را اجرا می‌کنند.
ارسال نظرات