امام جمعه ساوه در گفت و گو با بسیج:

راهیان نور، سند افتخار ارزش‌های دفاع مقدس

امام جمعه ساوه گفت: در زمان کنونی و وجود مشکلات اقتصادی، ملت ایران به ویژه جوانان برومند این مرز و بوم بیش از هر زمان دیگر به تجارب ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس به عنوان گنجینه عظیم نیازمند هستند.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۲۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه با اشاره به نقش اثرگذار راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اردوهای راهیان نور، فرصتی برای بازخوانی رشادت‌های رزمندگان اسلام در تبعیت از فرمان ولایت و رهبری برای حفاظت از مرزهای کشور و ارزش‌های انقلاب است.

وی افزود: جبهه های دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ درخشان انقلاب و ملت ما است و بیانگر حماسه نیروهای حزب الله، ولایی و عاشق شهادت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ساوه با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در کشور بیان کرد: پیروزی‌های ملت ایران در اثر اتحاد و همبستگی ملت و اطاعت از ولایت فقیه حاصل شده است.

وی ادامه داد: در سفر معنوی و پرخیر و برکت راهیان نور، جوانان و خانواده‌ها می‌توانند از نزدیک با حماسه شهدا آشنا شوند و با الگوگیری از این رشادت‌ها بر عزت و اعتلای کشور بیافزایند.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: در زمان کنونی و وجود مشکلات اقتصادی، ملت ایران به ویژه جوانان برومند این مرز و بوم بیش از هر زمان دیگر به تجارب ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس به عنوان گنجینه عظیم نیازمند هستند.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور یکی از راه های تقویت بنیه اعتقادی و ایمانی جوانان و نوجوانان نسل حاضر است که با آشنایی با سیره جوانان همسن و سال خود رد دوران هشت سال دفاع مقدس با توکل و تکیه بر باور «ما می توانیم» در برابر تمامی تحریم‌ها و مشکلات بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات