زائر فرمهینی راهیان نور:

درک شرایط دوران دفاع مقدس، هدفم از سفر به مناطق عملیاتی بود

زائر فرمهینی راهیان نور گفت: هدفم از بازدید این مناطق این است که از نزدیک شرایط دوران دفاع مقدس را لمس کنم و دریابم که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تحمل چه شرایطی در مقابل دشمن ایستادند و از کشور دفاع کردند.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۰۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸

مهدی زائر 11 ساله فرمهینی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به حس و حال خود از حضور در این مناطق گفت: اولین بار است که به این سرزمین پا گذاشته‌ام.

وی با اشاره به انگیزه حضور خود در مناطق عملیاتی افزود: هدفم از بازدید این مناطق این است که از نزدیک شرایط دوران دفاع مقدس را لمس کنم و دریابم که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تحمل چه شرایطی در مقابل دشمن ایستادند و از کشور دفاع کردند.

این زائر 11 ساله فرمهینی تصریح کرد: با حضور در این مناطق در حقیقت دریافتم که شهدا برای اهداف والایی جانفشانی کردند و امروز وظیفه خود می‌دانم که من هم ادامه دهنده راه آنان باشم و در دفاع از ارزش‌های اسلامی کوشا باشم.

مهدی خاطرنشان کرد: از اینکه در ایام نوروز به این مناطق آمده‌ام بسیار خوشحال هستم؛ شهدا رفتند برای اینکه ما بتوانیم امروز در این امنیت و آرامش زندگی کنیم پس باید خود را مرهون آنان بدانیم و قدردان باشیم و همیشه و هر لحظه نام و یادشان را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات