خبرهای داغ:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد

اقامت بیش از ۴۷۷ هزار مسافر نوروزی در قم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ تا هشتم فرودین ماه سال جاری، ۴۷۷ هزار و ۸۳۰ مسافر نوروزی در قم اقامت یافتند.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۱۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
اقامت بیش از ۴۷۷ هزار مسافر نوروزی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عیسی رضایی امروز در حاشیه بازدید از تاسیسات گردشگری اظهار کرد: از این تعداد، ۱۰۶ هزار و ۲۶۸ مسافر نوروزی در واحد‌های اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر اقامت یافتند.

وی افزود: ۲۸۷ واحد اقامتی شامل ۳۵ واحد هتل، ۲۸ واحد هتل آپارتمان، ۵۸ واحد مهمانپذیر، ۱۶۶ واحد خانه مسافر و ۱۰۰ مجتمع بین راهی و پذیرایی در استان پذیرای گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه ۱۰۰ هزار و ۶۸۱ نفر در مدارس اسکان یافتند گفت: همچنین مسافران نوروزی در این استان از خدمات سایر مراکز اقامتی از جمله مهمانسرا‌های نهادها، زائرسرای اداره کل اوقاف و امور خیریه، خوابگاه‌های دانشجویی، مجتمع‌های فرهنگی یاوران مهدی، منتظران موعود و نیمه شعبان، کمپ‌ها و چادر‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۵۳۲ مورد بازرسی از مراکز اقامتی قم صورت گرفته است گفت: روزانه بازرسی از مراکز اقامتی زیر نظر این اداره کل با مشارکت سایر دستگاه‌های نظارتی صورت می‌گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی انتقادات و پیشنهادات خود درباره تاسیسات گردشگری را با نصب سامانه نظارتی www.app.ichto.ir در گوشی‌های اندروید و IOS اعلام کنند تا کارشناسان به شکایات‌ها رسیدگی کنند.
ارسال نظرات