جشنواره بازی های بومی محلی جام نوروز در داودآباد برگزار شد

جشنواره بازی های بومی و محلی با حضور و استقبال قابل توجه مردم و مسافران نوروزی در شهر داودآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۶۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، روز پنجشنبه جشنواره بزرگ بازی های بومی محلی تحت عنوان جام نوروزی با انجام برنامه های شاد و مفرح و استقبال گردشگران و مسافران نوروزی در شهر داودآباد برگزار شد.

این جشنواره شاد با حضور گسترده مردم داودآباد و استقبال گردشگران و مسافران نوروزی در بخش های مختلف بومی محلی و قدیمی انجام گرفت.

موسیقی سنتی، طناب کشی، کشتی با شال، هه لپه رکی، بازی های قدیمی و بومی محلی برنامه های بودند که به صورت منظم و باشکوه برای مردم، گردشگران و مسافران نوروزی به معرض نمایش گذاشته شد.

حاج علی بیگی رئیس هیات بازی‌های بومی محلی و ورزش‌های روستایی شهرستان اراک در حاشیه این جشنواره گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این جشنواره ها و همایش ها در زمان های متفاوت در ایام نوروز در شهرستان اراک برگزار می شود.

حاج علی بیگی اظهار کرد: جشنواره بزرگ بازی های بومی محلی جام نوروزی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در مناطق شهری و روستایی استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره بزرگ بازی های بومی محلی تحت عنوان جام نوروزی داودآباد، به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان، اعضای شورای اسلامی و شهرداری و هیأت ورزش روستائی و بازی های ومی محلی استان و شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات