خبرهای داغ:
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای خواستار شد:

امت اسلامی در دفاع از فلسطین به پا خیزد/ انتقام سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است

مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن محکوم نمودن حمله وحشیانه اخیر رژیم صهیو نیستی به نوار غزه، خواستار دفاع و پشتیبانی امت اسلامی از آنان مردم مظلوم فلسطین شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۱۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
امت اسلامی در دفاع از فلسطین به پا خیزد/ انتقام سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت حمله اخیر رژیم صهیو نیستی به مردم مظلوم غزه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتشار خبر کشتار بی‌رحمانه مردان وزنان مظلوم غزه در روز‌های اخیر توسط رژیم ددمنش صهیونیستی که از سویی مورد حمایت آمریکا و همپیمانان غربی‌اش است و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی تاسفبار کشور‌های اسلامی همراه است، واقعیت تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم ومقاوم فلسطین را به نمایش گذاشت ودل‌های مردمان آزادیخواه وعدالت طلب جهان را به درد آورد.

شیطان بزرگ، آمریکا، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که بعد از سال‌ها سرمایه‌گذاری با کمک همپیمانان منطقه‌ای خود در سوریه به نتیجه‌ای نرسیدند و طعم شکست را چشیده‌اند در یک طراحی شیطانی بحران جنگ‌های نیابتی وتکفیری را به دیگر کشور‌های اسلامی همچون، عراق، بحرین و یمن تحمیل نمودند تا جهان اسلام در آتش جنگ و خونریزی و در حیله‌های داخلی دست و پا بزند و این ظرفیت عظیم به جای تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی، امنیتی برای این رژیم جعلی ایجاد کند و او بتواند با وحشیانه‌ترین شیوه مسلمانان مظلوم غزه را در ماه رجب ماه عبادت و خود سازی به خاک و خون بکشند و صفحه خونین دیگری در تاریخ خونبار آن دیار رقم بزنند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند، بدون تردید آتشی که در منطقه برافروخته‌اند دامان پلید وآلوده آنان را خواهد گرفت و خون جانباختگان و شهیدان حادثه اخیر، انتقام سخت الهی را به دنبال خواهد داشت.

مدیریت حوزه‌های علمیه، ضمن محکومیت شدید این جنایت وحشیانه، از دبیرکل سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس کشور‌های اسلامی و بین‌المجالس می‌خواهد با اقدام سریع جلوی این کشتار بی‌رحمانه را گرفته و با سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی برخورد نمایند.

همچنین از امت اسلامی در اقصی نقاط عالم می‌خواهیم با دفاع از آرمان فلسطین و مردمان آزاده آن، و ابراز نفرت از رژیم جعلی اسرائیل، به پشتیبانی از دیار پیامبران الهی برخاسته و با مقاومت واتحاد در برابر توطئه‌های استکبار و صهیونیست جهانی، اراده مستحکم ملل مسلمان را بر محو این رژیم منحوس وپلید را به نمایش بگذارند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه
ارسال نظرات