خبرهای داغ:
معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندکی خاتم‌الانبیا(ص) خواستار شد:

تعامل بازوان اجرایی طرح گرمسیری برای تسریع در اجرای پروژه

معاون محرومیت زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به تعامل خوب بین نهادهای مختلف در بحث زلزله اخیر، خواستار این تعامل در بین بازوان اجرایی طرح گرمسیری برای تسریع در اجرای آن شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۲۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمود رجبی اصل  در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده که در فرمانداری سرپلذهاب برگزار شد، با بیان اینکه پیش از این انجام کارهای جمعی در کشور مقداری ضعیف است، گفت: اما در زلزله اخیر خوب عمل کردیم و ما در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تعامل خوبی با نهادهایی مثل بنیاد مسکن و... داشتیم. همچنین یگانهای عمل کننده سپاه نیز تعامل خوبی داشتند.

 

معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندکی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: یگان های مختلفی از سپاه در این زلزله شرکت داشتند که از آن جمله می توان به سپاه های استانی، دانشگاه امام حسین علیه السلام، بسیج سازندگی و... اشاره کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اینجا هم تعامل خوبی بود و حاصل آن این شد که در مدت حدود ۴۰ روز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) توانست حدود ۸۵۰۰ کانکس تحویل دهد.

 

این مسئول افزود: هر کانکس ۱۶ متر مربع زیربنا داشت و ضدحریق بود و با کانکس هایی که در منطقه بودند، خیلی تفاوت دارد و سالهای سال قابل استفاده است.

 

وی اشاره ای به اجرای طرح گرمسیری در مناطق غربی استان داشت و گفت: این طرح از آذربایجان تا خوزستان را تحت پوشش قرار داده است.

 

معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندکی خاتم‌الانبیا (ص)گفت: مرز مشترک بین ایران و عراق تحت پوشش طرح گرمسیری و مهار آبهای مرزی است.

 

وی با بیان اینکه ما پیمانکار این پروژه هستیم، گفت: ای کاش تعاملی که در زلزله اخیر بین نهادهای مختلف وجود داشت، در اجرای این طرح نیز وجود می داشت.

 

رجبی افزود: این طرح به لحاظ مالی، تنها طرحی در کشور است که مشکلی ندارد و هر آنچه در این طرح تولید صورت وضعیت شده، اخذ شده است.

 

وی به مشکلات اجرای طرح نیز اشاره ای داشت و گفت: معارضین محلی از جمله این موانع هستند که گاها مشکل ایجاد می کنند.

 

این مسئول نقطه عطف ۱۲۰۰ کیلومتر طرح گرمسیری را مناطق غربی استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: ما از آذربایجان غربی آبها را مهار کردیم اما در سرپل ذهاب نتیجه می دهد.

 

وی افزود: ما زیرساخت های خوبی در این منطقه ایجاد کرده ایم و اگر یک تعامل خوبی بین بازوان اجرائی این طرح از جمله وزارت نیرو، جهادکشاورزی و...باشد، کار با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

 

رجبی با اشاره به فعالیت های قرار گاه خاتم الانبیا (ص)در اجرای این پروژه ها گفت: ما در بحث زلزله نشان دادیم که کیفیت کار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بالاست.

 

معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندکی خاتم‌الانبیا (ص)بر تعامل و پرهیز از دوباره کاری برای تسریع در اجرای این طرح تاکید کرد.

ارسال نظرات