خبرهای داغ:
استاندار قم:

فعالیت بخش بریل کتابخانه آیت الله خامنه‌ای در سطح کشور بی‌نظیر است

استاندار قم گفت: بخش بریل یک بخش ویژه است که خوشبختانه در کتابخانه آیت الله خامنه‌ای استان قم به صورت بی‌نظیری در سطح کشور دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۱۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
فعالیت بخش بریل کتابخانه آیت الله خامنه‌ای در سطح کشور بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی با اشاره به اینکه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در سال ۹۶ تغییر و پیشرفت محسوسی داشته است، اظهار کرد: فعالیت در عرصه کتاب و کتابخوانی باید با اهتمام بیشتری دنبال شود چراکه میزان مطالعه و کتابخوانی در نحوه برخورد اجتماعی مردم جامعه تاثیر بسیاری دارد.

وی از فعالیت مطلوب تولید کتاب با خط بریل در کتابخانه آیت الله خامنه‌ای یاد کرد و گفت: بخش بریل یک بخش ویژه است که خوشبختانه در کتابخانه آیت الله خامنه‌ای استان قم به صورت بی‌نظیری در سطح کشور دنبال می‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه نسل امروز در خطر آسیب‌های فضای مجازی هستند، عنوان کرد: هدایت جوانان به سمت کتاب و کتابخوانی یکی از رسالت‌های اصلی تمام افراد جامعه است و این هدایت باید به صورتی انجام شود تا خود جوان پس از مدتی به صورت خودجوش به سمت کتاب برود.

وی با اشاره به برگزاری تور کتابخانه گردی در سراسر کشور و استان قم، مطرح کرد: تور‌های کتابخانه گردی یک فرصت ویژه‌ای است تا افراد با یار بی‌منت خود که کتاب است آشنایی بیشتری پیدا کرده و گمشده‌های خود را در آن بیابند که در این راستا نیازمند همکاری همه مسؤولین، مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و فرهیختگان فرهنگی هستیم.
ارسال نظرات