خبرهای داغ:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با امام جمعه سلفچگان قم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتی (ع) همزمان به مناسبت حلول سال نو با امام جمعه بخش سلفچگان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۶۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به مسئولان معاونت‌های دفتر نمایندگی و فرمانده حوزه مقاومت حضرت مسلم بن عقیل (ع) با حجت الاسلام محمدحسین کتابچی امام جمعه بخش سلفچگان دیدارکردند.
در این دیدار، امام جمعه سلفچگان ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه رجب گفت: در این عصر دشمن ما با تمام تجهیزات و قوای خود و از هر راه ممکن به دنبال ضربه زدن به جبهه حق تلاش می‌کندو در مقابل این دسیسه و دشمنی‌ها بزرگ سرباز اسلام و مدافع ارزشها، مقام معظم رهبری مدظله العالی ایستاده و همه توطئه‌های آنان را نقش برآب می‌کند.
وی افزود: ماهم باید با تبعیت از مقام عظمای ولایت و گوش سپردن به اوامر و منویات معظم له و با تکیه به تقوای الهی و استقامت بر ارزش‌های انقلاب اسلامی در این راه بمانیم و طبق آیه شریفه و لینصرالله من ینصره منتظر نصرت و یاری الهی باشیم.
کتابچی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما امانت حضرت امام خمینی (ره) و حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن ملت ایران است که الان در دستان ماست لذا با تمام وجودمان باید از آن دفاع و حراست کنیم.
امام جمعه سلفچگان گفت: ما در این راه باید برنامه داشته باشیم و بسیج مستضعفین در این میدان دارای یک نیروی قدرتمند است که در آن همه مردم حضور دارند و البته باید برای همه افراد آن اعم از پیر و جوان برنامه‌های جذاب و مطابق با نیاز‌های آنان تولیدات متنوع و با کیفیت تهیه کرد.
ارسال نظرات