نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

حمایت از کالاى ایرانى؛ نسخه نجات‌بخش کشور/سرزمین فلسطین برای همیشه متعلق به فلسطیان است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب و جواب رهب معظم انقلاب هم اشاره ای کرد و گفت: تقسیم فلسطین خیانت است، و فلسطین برای همیشه متعلق به فلسطیان غیور است.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۷۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با تاکید بر تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و مقابله با واردات کالای غیرضروری گفت: امسال رهبر معظم انقلاب شعار سال را «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کرده‌اند عملیاتی کردن این شعار حمایت از تولید ملی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: تحقق شعار سال نیازمند حمایت از تولید، مقابله با واردات و قاچاق کالا است و در این زمینه همه مسئولان بایستی با برنامه ریزی لازم در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه ارکان نظام باید با جدیت برای تحقق شعار سال تلاش کنند تا پایان سال بتوانیم آمار خوبی را ارائه دهیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه مصرف‌کنندگان باید بررای منافع، مصالح، عزت، اقتدار و امنیت ملی کالای داخلی مصرف کنند، بر نقش تولیدکنندگان در تحقق شعار سال هم اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان باید در جهت تولید بهینه، ارتقای کیفیت و ارائه کالای مناسب و خدمات پس از فروش دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم کالای های با کیفیت و بهره وری بالا تولید کنیم لازم است نیرو کار مهر و تخصصی تربیت کنیم چراکه با داشتن کارگر ساده و غیر فنی نمی توان کالاهای باکیفیت تولید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید با تمرکز و تکنولوژی روز و حتی چشم‌انداز 20 ساله دست به تولید زد و دراین راستا باید عزم و اراده را در پیش گرفت.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری فارغ التحصیلان در کشور گفت: متاسفانه نمره مراکز علمی کشور در تربیت نیروهای فنی، تخصصی و کارآفرین قابل قبول نیست و انتظار می رود دانشگاه ها به موضوع مهارت آموزی فارغ التحصیلان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی قدرت اقتصادی را یکی از مولفه های اصلی اقتدار کشور دانست و افزود: ایران از سال‌های بسیار گذشته صنعت خودروسازی و کشتی‌سازی را آغاز کرد، اما امروز کره گوی سبقت را از کشور ربوده و انتظار بر این است که دولت، وزارت صنعت و دانشگاه‌ها در این عرصه با نشاط بیشتری فعالیت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نقش بانک ها در حمایت واقعی از تولید بسیار موثر است، برای اینکه تسهیلات در جهت تولید کارایی لازم را داشته باشد لازم است بانک ها تسهیلات را به صورت هدفمند و به دور از باند بازی و بر اساس کارشناسی و نیاز کشور پرداخت کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب و جواب رهب معظم انقلاب هم اشاره ای کرد و گفت: تقسیم فلسطین خیانت است، و فلسطین برای همیشه متعلق به فلسطیان غیور است.

وی افزود: رژیم سعودی ضمن خیانت به جهان اسلام به خود اجازه تهدید جمهوری اسلامی و تهران را می‌دهد و با اسرائیل و ترامپ هم‌دست شده است اما قطعا آروزی احمانه خود را به گور می‌برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای خاطرنشان کرد: با تلاش جوانان کشور علیرغم محدودیت‌های که ایجاد شده بود در سال های گذشته موفقیت های خوبی را در زمینه فناوری هسته ای و غنی سازی به درست آوردیم، ولی بخشی از این موفقیت ها در سایه برجام متوقف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات