خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه:

پیام مقام معظم رهبری تیرخلاصی بر سینه استکبار جهانی بود

فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه گفت: پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تیرخلاصی بر سینه استکبار جهانی بود.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۴۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه، سرهنگ پاسدار کامران هزارخانی فرمانده سپاه ناحیه عشایری اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی، امید است که سال تولید اشتغال برای جوانان و بهتر شدن وضع معیشت مردم باشد که به طبع خود کفایی را در همه زمینه ها به دنبال خواهد داشت.

 

وی گفت: بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در اعلام سال جدید باشعار حمایت از کالای ایرانی آب پاکی بودکه بر دستهای دشمن ریخته شد و نیز تیرخلاصی بر سینه استکبار جهانی که بدانند همانگونه که ملت ایران در سال های دفاع مقدس همه در میدان بودند این بار که جنگ تمام عیار اقتصادی است نیز پیروز خواهند بود.

 

وی گفت: تا یکی دو دهه پیش ما برای داشتن یک موشک معمولی به روسیه متکی بودیم و آنهم فناوری اش را نداشتم اما با تکیه بر توان مهندسین جوان و نخبه نظامی الان جزو چند کشور مقتدر در زمینه موشکی هستیم.

 

هزارخانی خاطر نشان کرد: دشمن کور دل به درستی می داند ملت ایران سردار سلیمانی ها وهمت ها و باقری ها…وشهریاری ها، مصطفی احمدی روشن ها و فهمیده ها هستند که بایک ندای رهبر مرجع تقلید و نایب امام زمانشان به نان گندم خود قانعندو به جوش وخروش می آیند و به همین خاطر است همواره با خصومت تمام توان خود را به کار گرفته است.

 

وی در پایان گفت: عظمت پیام نوروزی امام خامنه ای(مدظله العالی) در سال جدید ادامه همان آتش به اختیاری است که فرمودند و قطعا مردم با همدلی در جنگ اقتصادی پیروز میدان خواهند بود

ارسال نظرات