خبرهای داغ:
سخنران اولین سالگرد دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان:

داستان قهرمانی حججی و ترمیمی ها به کتاب ها وارد شود

سخنران اولین سالگرد دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان گفت: باید بجای داستان ها و قهرمانان تخیلی مثل پطرس که در کتاب های درسی هستند، داستان قهرمانی حججی ها و ترمیمی ها را نوشت.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۲۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از کلاس بیست ، حجت الاسلام حسینی در اولین سالگرد شهید مدافع حرم (شهید یدالله ترمیمی) که در سالن وحدت گرگان اظهار کرد: امنیت کشور ما مدیون خون شهداست.

وی با اشاره به سخنان امام خامنه ای (مدظله العالی) افزود: اگرمدافعان حرم نبودند گروه تکفیری داعش الان تا مرزهای کرمانشاه رسیده بودند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: راه و روش شهدای مدافع حرم ریشه ای است که از شهدای دفاع مقدس و عاشورا دارد، چه بسا نوای صفوی ها و باکری ها وهمت ها و امروزه حججی ها و ترمیمی ها هستند.

وی اذعان کرد: باید بجای داستان ها و قهرمانان تخیلی مثل پطرس که در کتاب های درسی هستند باید داستان قهرمانی حججی ها و ترمیمی ها نوشت.

حجت الاسلام مهدوی ارفع راوی و روایتگر راهیان نور در این مراسم ضمن سخنرانی به روایتگری و بیان از خاطرات شهدا پرداخت .

وی در این مراسم تاکید کرد: از حضرت علی بیان کردند که فرمودند:بمیرید قبل از اینکه مرگتون فرا رسد، این حدیث مصداق شهدای ماست که زودتر از وقت مشخص به دیدار خدا می روند.

در این مراسم، "محمد زنگویی" مداح اهل بیت به مداحی پرداخت و کلیپی از عکسهای کودکی شهید و شیوه تربیتی وی به نمایش گذاشته شد.

درپایان مراسم، لوح تقدیر و تندیس با نام شهيدان ترمیمی به پدرومادرشهید و تعدادی از مسئولین اهدا شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها