خبرهای داغ:
مسؤول گروه ملی سلامت ایقان:

پزشکان روحانی قم به استان خوزستان اعزام می‌شوند

مسؤول گروه ملی سلامت ایقان از اعزام جمعی از پزشکان روحانی حوزه علمیه قم و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهرستان لالی استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۰۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
پزشکان روحانی به استان خوزستان اعزام می‌شوند
 
قباد رحیم‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه گروه ملی سلامت ایقان از شهریورماه سال گذشته فعالیت خود را با استفاده از ظرفیت روحانیون حوزه علمیه قم و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آغاز کرده است، اظهار کرد: تاکنون با مشارکت جهادگران بسیجی ارائه خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در مناطق محروم از جمله چهارمحال و بختیاری به صورت ویژه دنبال کرده‌ایم.

وی از فعالیت‌های جهادی گروه ملی سلامت ایقان در منطقه مسجد سلیمان استان خوزستان یاد کرد و افزود: ۶۰ نفر از جهادگران گروه ایقان به مدت پنج روز از ۱۵ الی ۲۰ اسفندماه سال گذشته در این منطقه حضور یافتند و فعالیت‌های جهادی خود را دنبال کردند.
مسؤول گروه ملی سلامت ایقان یادآور شد: این گروه از ۱۴ تا ۱۹ فرودین‌ماه به شهرستان لالی استان خوزستان اعزام می‌شود که تاکنون برای این اردوی جهادی نیز بیش از ۴۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نیز در گروه جهادی ایقان مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با استفاده از ظرفیت روحانیون حوزه علمیه قم توانسته‌ایم در راستای ترویج آداب اسلامی گام‌های مطلوبی برداریم.
 
رحیم‌پور با اشاره به اینکه پزشکان گروه ملی سلامت ایقان با روحیه بسیجی خود بدون هیچ هزینه‌ای مردم مناطق محروم را ویزیت و درمان می‌کنند، تصریح کرد: در صورتی که برخی از افراد نیازمند دکتر متخصص یا فوق متخصص داشته باشند آن‌ها را به پزشکان توانمند استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و قم معرفی می‌کنیم تا به صورت رایگان درمان شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: گروه ملی سلامت ایقان تاکنون از نظر مالی مورد حمایت مجموعه خاصی قرار نگرفته است به همین علت بیشتر هزینه‌های خود را با استفاده از کمک‌های مردمی و مشارکت جهادگران خود تامین می‌کند و گاهی نیز برای تهیه برخی از تجهیزات و امکانات مورد نیاز مقروض می‌شود.
ارسال نظرات