خبرهای داغ:
کارگردان مستند شهید مدافع حرم:

خواسته و آرزوی شهدای مدافع حرم ، نابودی رژیم صهیونیستی بوده است

کارگردان مستند" هفده" در رابطه با شهید عراقی مدافع حرم گفت: خواسته و آرزوی شهدای مدافع حرم ، نابودی رژیم صهیونیستی بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۸۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴
خواسته و آرزوی شهدای مدافع حرم ، نابودی رژیم صهیونیستی بوده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمد حاجی مقصودی، طی سخنانی در مراسم رونمایی از مستند هفده با موضوع زندگی و شهادت حسن کریدی شهید گروه النجباء عراق در منطقه لاذقیه سوریه که در سالن سینما آیه قم برگزار شد، با بیان این که شهدای مدافع حرم از جمله این شهید والامقام، دغدغه دین و حراست از حریم اهل بیت (ع) را داشتند، اظهار داشت: شهید حسن کریدی با این که قاعدتاً می‌توانست همچون بسیاری از نوجوانان هم سن و سال خود مشغول زندگی و تفریحات باشد، اما اما آرزو داشت که در راه دفاع از حرم در سوریه شهید شود.

وی افزود: آرمان او همچون بسیجیان کشور ما این بود که اسرائیل تا ۲۵ سال آینده وجود نداشته باشد و انشاالله این خون‌های مطهر زمینه‌ای می‌شود که این هدف محقق گردد.

این روحانی مستندساز ادامه داد: شهید حسن کریدی و دیگر شهدای مدافع حرم نشان دادند که فراتر از سن و سال و رنگ و نژاد و زبان و ملیت، می‌توانند در دوران کنونی چه حماسه‌های بزرگی خلق کرده و در دفاع از حریم اهل بیت (ع)، جهان را به حیرت وادارند.

وی با بیان این که خانواده این شهید جزو افراد متمول عراقی هستند که فرزند عزیز خود را در راه خدا فدا کردند، گفت: شهید کریدی در عملیات‌های بسیاری در عراق حضور داشت، اما آرزویش این بود که در سوریه شهید شده و فدایی زینب کبری (س) گردد.
ارسال نظرات