خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)

برنامه پیشوای صابر از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه پیشوای صابر از این رسانه روز ۲۲ فروردین امسال به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۸۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
برنامه پیشوای صابر از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: برنامه پیشوای صابر روز ۲۲ فروردین امسال مصادف با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) از ساعت ۲۱:۲۵ تا ۲۳ از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باب الحوائج، صابر، سید، وفی، زاهر، امین و کاظم از جمله لقب‌های حضرت است که در برنامه پیشوای صابر به آن‌ها پرداخته می‌شود و ویژگی‌های این امام بزرگوار به ویژه صبر ایشان برای الگوپذیری تبیین خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به مبحث صبر در زندگی امام موسی کاظم (ع) گفت: آثار فردی، خانوادگی و اجتماعی صبر در زندگی این امام بزرگوار در این برنامه تبیین می‌شود و کارشناس به برکات و مصادیق صبر می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده، حجت‌الاسلام والمسلمین سید بهاءالدین ضیایی به عنوان کارشناس و حسن حیدر زاده به عنوان مجری در این برنامه ایفای نقش می‌کنند.

محمودی از پخش برنامه غربت آفتاب در روز ۲۳ فروردین امسال مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت ۸:۴۰ تا ۱۰ پخش می‌شود که فضای اقتصادی حاکم بر دوران امام موسی کاظم (ع) در این برنامه مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مالیات فراوان و فساد و رشوه به عنوان ظلم‌های حاکمان آن دوران از جمله مباحث این برنامه است و از دیگر محور‌های این برنامه می‌توان به فشار اقتصادی به شیعیان و همچنین راه‌های تقویت بنیه اقتصادی شیعه اشاره کرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف اقدامات امام کاظم (ع) در تقویت بنیه اقتصادی شیعه را از دیگر محور‌های این برنامه ذکر کرد و افزود: در بخشی دیگر از برنامه مظلومیت‌ها و ستم‌هایی که عباسیان به حضرت روا می‌داشتند از سوی کارشناس تبیین و در نهایت به شهادت ایشان پرداخته می‌شود.

وی عنوان کرد: روح الله اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده، حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان کارشناس و رضا حبیبی مجری برنامه غربت آفتاب است.
ارسال نظرات