سرپرست کمیته امداد شهرستان زرندیه مطرح کرد

حمایت از 102 کودک شهرستان زرندیه در طرح «همسفره»

سرپرست کمیته امداد شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه 102 کودک زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه تحت حمایت کمیته شهرستان زرندیه هستند.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۳۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید شهاب‌الدین کاشی سرپرست کمیته امداد شهرستان زرندیه با اشاره به عملکرد واحد حمایت این شهرستان طی سال گذشته با اشاره به حمیات از 102 کودک این شهرستان در طرح «همسفره» گفت: تغذیه یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و نمو و تضمین‌کننده سلامتی و آینده کودک است.

وی افزود: 102 کودک زیر پنج سال که از بیماری سوءتغذیه رنج می‌برند تحت حمایت کمیته شهرستان زرندیه هستند و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از 960 سبد غذایی بین این کودکان بااعتبار 89 میلیون و 700 هزار تومان توزیع‌ شده است.

کاشی با اشاره به اجرای طرح «همسفره» توسط کمیته امداد، گفت: با اجرای این طرح کودکان از سبدهای تغذیه مناسب طی سال بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه از حمایت این نهاد از 16 بیمار دچار بیماری خاص خبر داد و گفت: طی سال گذشته 12 میلیون و 800 هزار تومان در قالب کمک رژیم غذایی به این افراد کمک شده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان زرندیه خاطرنشان تصریح کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند با انتخاب سبد غذایی هر کودک به مبلغ ماهانه 70 هزار تومان در جهت کاهش و رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات