خبرهای داغ:
معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

ظرفیت مناسبی در کشور لبنان برای انجام امور فرهنگی وجود دارد

معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: امروزه ظرفیت مناسبی در کشور لبنان برای انجام امور فرهنگی وجود دارد که باید از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۷۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
ظرفیت مناسبی در کشور لبنان برای انجام امور فرهنگی وجود دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس خامه‌یار عصر امروز در جلسه ستاد هفته فرهنگی اقتصادی استان قم در کشور لبنان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: با وجود تمام تبلیغات گسترده و زیادی که علیه کشور‌های اسلامی از جمله لبنان می‌شود، ظرفیت‌های بسیاری زیادی در این کشور در زمینه‌های هنری، فرهنگی، اقتصادی و دینی وجود دارد.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت‌های کشور لبنان نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی دقیق هستیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به طور سالانه هزینه‌های زیادی صرف امور فرهنگی کشور‌های دیگر می‌شود که موجب ایجاد ظرفیت عظیم فرهنگی شده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که کشور‌های استکباری و دشمنان در منطقه ایجاد کرده‌اند ادامه داد: باوجود تمام مشکلاتی که کشور‌های استکباری در منطقه ایجاد کرده‌اند، جبهه مقاومت اسلامی توفیقات بسیاری زیادی در سال‌های اخیر کسب کرده است.

خامه‌یار گفت: امروزه ظرفیت مناسبی در کشور لبنان برای انجام امور فرهنگی وجود دارد که باید از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: امنیت، تحولات سیاسی و مباحث مربوط به کشور مبدا سه شرط مهم و اساسی برای فعالیت در کشور‌های دیگر است.

معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیان کرد: هفته فرهنگی اقتصادی قم در شهر نباتیه لبنان برگزار خواهد شد؛ نباتیه شهری مذهبی در جنوب لبنان است و فعالیت‌های زیادی به ویژه در ایام عاشورا و تاسوعا انجام در این شهر صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات