خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در هفته فرهنگی قم در لبنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های ما در هفته فرهنگی اقتصادی لبنان جنبه بیرونی داشته باشد و باید ظرفیت‌های استان قم را در این رویداد بین‌المللی معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۷۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در هفته فرهنگی قم در لبنان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی عصر امروز در جلسه ستاد هفته فرهنگی اقتصادی استان قم در کشور لبنان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: هفته فرهنگی اقتصادی به دلیل اینکه باید نشان دهنده ظرفیت‌های فرهنگی استان قم در لبنان باشد، اهمیت زیادی دارد و در همین راستا ما تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان قم استفاده کنیم و نماینده خوبی باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل ارشاد قم در لبنان افزود: اجرای تواشیح و قرائت قرآن توسط قاریان بین‌المللی از جمله برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: اجرای نمایش با موضوع دفاع از حق و محکومیت غاصب و همچنین معرفی ناشران و کتاب‌های برتر از دیگر برنامه‌های ما در این هفته است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های هنر‌های تجسمی استان قم از دیگر برنامه‌هایی است که برای این هفته پیش‌بینی کرده‌ایم و در همین راستا روزانه سه ساعت کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های هنر‌های تجسمی برگزار خواهد شد.

حسینی‌کاشانی گفت: اکران فیلم‌های مستند کوتاه و اهدای بسته‌های فرهنگی با هدف معرفی ظرفیت‌های استان قم از از دیگر برنامه‌هایی است که در لبنان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم عملکرد مطلوبی در این نمایشگاه داشته باشیم تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های ما در هفته فرهنگی اقتصادی لبنان جنبه بیرونی داشته باشد و باید ظرفیت‌های استان قم را در این رویداد بین‌المللی معرفی کنیم.
ارسال نظرات