خبرهای داغ:
مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا:

شهید صیاد شیرازی یک نابغه نظامی و افتخار ارتش جمهوری اسلامی است

مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید صیاد شیرازی یک نابغه نظامی و اسوه ایثار و اخلاق بود که به واسطه تواضع و سخاوت خود در قلوب مردم جای داشت.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۶۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیر ناصر آراسته مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب با فرماندهان ارتش در استان کرمانشاه دیدار کرد.

 

امیر آراسته در همایشی به تشریح ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد صیاد شیرازی پرداخت و در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی غرب ارتش از شهید صیاد شیرازی به عنوان اسوه ایثار و اخلاق نام برد.

 

جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا، از شهید صیاد شیرازی به عنوان  انسانی مخلص، شاکر، صبور، خوش فکر و بسیار پرتلاش یاد کرد و گفت: این شهید بزرگوار  به دلیل سخاوت، تواضع و توفیقاتش در قلوب مردم جای داشت.

 

امیر آراسته به تاکتیک‌های نظامی شهید صیاد شیرازی در دوران‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره به داشتن چنین فرمانده ای که نبوغ نظامی داشت، افتخار کرده است.

 

وی بیان کرد: شهید صیاد شیرازی به خوبی می‌دانست که سلاح و تجهیزات و نیروی انسانی را کجا، چگونه و چه وقت استفاده کند.

 

مشاور نظامی مقام معظم رهبری افزود: شهید صیاد شیرازی معتقد بود که باید در تمامی عرصه ها به جوانان میدان داد و آنها را تشویق کرد و لذا اگر به جوانان فرصت دهیم کاری می‌کنند کارستان.

ارسال نظرات