خبرهای داغ:
معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

حضور در 7 عمليات امداد و نجات و اطفاء حريق در يک روز

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: در روز 21 فروردین ماه سال جاري شهروندان قزوين در تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشاني خبر از وقوع هفت حادثه دادند.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۸۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قدیر موسي خاني معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين افزود: در پي اطلاع رساني و تماس‎هاي مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در روز سه شنبه 21 فروردین ماه سال جاری، تعداد هفت عمليات اطفاء حريق و امداد و نجات به مرکز فرماندهي عمليات 125 آتش نشاني قزوين خبر داده شد.
موسی خانی یادآور شد: عمليات‌هاي انجام شده در اين روز مربوط به نشت آب منزل مسکونی، احتمال سقوط شخص از پل، ترک خوردگی دیوار منزل، حریق مخروبه، افکن چاه، گیر کردن گربه در کانال کولر و حریق درخت بود که خوشبختانه هيچ کدام آسيب ديدگي جاني در بر نداشته و آتش نشانان با حضور به موقع در محل، اقدامات لازم را انجام دادند.
این مسئول خاطرنشان کرد: کارکنان سازمان آتش نشاني قزوین در تمامي اوقات شبانه روز با آمادگي کامل در ايستگاه هاي هشت گانه شهر حضور دارند و شهروندان مي توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و يا مسائل ايمني با شماره 125 آتش نشاني تماس بگيرند .
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار