خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

لبخند زدن به استکبار جهانی مخالف خط ولایت است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رژیم صهیونیستی را با ولایتمداری مردم نابود شده دانست و گفت: لبخند زدن به استکبار جهانی مخالف خط ولایت است ولی متاسفانه برخی افراد با نوع حرف زدن، تعامل و گفتمان خود به دشمنان امید می دهند.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۱۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم  تشییع  نخستین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی شهید مرتضی بصیری پور اظهار کرد: ولایتمداری و ولایت پذیری یکی از  مهمترین پیام های شهیدان بود و شهدا این پیام را به گوش همه مردم عالم رساندند.

 

وی با اشاره به این که ملت شریف ایران با مجاهدت و روحیه شهادت طلبی، هشت سال دفاع مقدس را با عزت واقعی پشت سر گذاشتند، یادآورشد: دفاع مقدس که سراسر جلوه ولایتمداری و ولایت پذیری است سند افتخاری برای انقلاب اسلامی می باشد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که نقش مسلم مردم ایران در ادوار مختلف انقلاب هرگز در اذهان فراموش نمی شود،بیان کرد: جلوه حضور مردم در ۹ دی ماه ۸۸ و حضور پررنگ آنان در صحنه های مختلف انقلاب،نشانگر پیوند عمیق امت با ولایت است.

 

وی با تاکید بر این که امروز جبهه مقاومت وسیع است،مطرح کرد: براساس سخنی از امام خامنه ای" هر جریانی که در مقابل رژیم صهیونیستی و مستکبران بایستد بدون تعارف آن ها را همراهی و کمک می کنیم".

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم با ایثار جان و مال خویش با خدا معامله کردند،اظهار کرد:شهدای مدافع حرم درس ایثار و شهادت را از حضرت سیدالشهدا(ع) آموختند و همین اعتقاد،بصیرت و ولایت مداری سبب شد که به سعادت ابدی دست پیدا کنند.

 حجت الاسلام نوفرستی از شهدای مدافع حرم به عنوان الگوی شایسته ای برای جوانان غیرتمند اسلامی یادکرد و گفت:بر کسی پوشیده نیست که شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان،شخصیت های قرآنی و قرآن منسجم در کشور هستند.

 

وی تاکید کرد:آنچه مسلم است آن است که اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز شاهد نابودی تکفیری های خبیث داعش نبودیم.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: این روحیه ولایتمداری  است که سبب شده تا امروز جریان داعش در سوریه و عراق نابود شود، هرچند همچنان تفاله هایی از آن ها در سوریه و عراق هستند.

 

وی با اشاره به این نکته که امروزه شهدا رسالت خود را انجام دادند، مطرح کرد: ولایت مداری و ولایت پذیری به عنوان عنصر اصلی شکست بزرگ داعش در سوریه و عراق  بوده است.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که بر اساس وعده های الهی، باطل همواره شکست پذیر و نابودشدنی است،متذکر شد:یکی از برنامه ریزی های استکبار جهانی آن بوده  که تا سال ۲۰۲۵ کدخدای جهان باشد اما آن ها هر روز از مسلمانان سیلی می خورند.

 

نوفرستی ضمن اشاره به این مهم که حق، همیشه زنده است  و بایستی عزت خود را در اطاعت ولایت ببینیم،اظهار داشت: دل بستن به استکبار و لبخند زدن به مستکبران جهانی زمینه های امید دشمن برای رسیدن به اهداف خود را فراهم می کند.

 

وی رژیم صهیونیستی را با ولایتمداری مردم نابود شده دانست و گفت: لبخند زدن به استکبار جهانی مخالف خط ولایت است ولی متاسفانه برخی افراد  با نوع حرف زدن، تعامل و گفتمان خود به دشمنان امید می دهند.

 

وی اضافه کرد: رهبر  معظم انقلاب اسلامی بارها موضوعاتی همچون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را هشدار داده اند اما برخی ها این هشدارها را سطحی برداشت کردند و به همین دلیل نیز گاهی در جامعه سطحی رفتار می شود.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اذعان داشت: آن هایی که حرف از اجباری بودن حجاب می زنند  هدفی جز پیاده کردن اهداف دشمن در جامعه ندارند چرا که حجاب، جزو دین است و خانواده ها را از آسیب نگه می دارد.

 

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد:در حقیقت هر خانواده ای شایستگی آن را ندارد که فرزندانی را تربیت کند که در جبهه مقاومت به خوبی بدرخشند و افتخار آفرینی کنند.

 

وی در‌پایان ادامه داد: متاسفانه در ایام نوروز امسال برخی از حرکت ها که بیانگر تهاجم و شبیخون فرهنگی بود و قبل از انقلاب اسلامی در میان مسلمانان جایگاهی نداشت  در استان خراسان جنوبی به نام نوروز انجام داده شد که جای تدبر و تعقل دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها