خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

علت تهاجم دشمنان قدرت روزافزون ایران است

حجت الاسلام و المسلمین منصوری ؛ امام جمعه بندر ترکمن در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستات گفت: تحریم‎ های ایران یک سال دیگر در اتحادیه اروپا تمدید شد و این مهم به بهانه حقوق بشر بود و این ها نتیجه برجام، اعتماد به کدخدا و اروپا و گوش نکردن به حرف ولایت فقیه است
کد خبر: ۹۰۰۶۳۸۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛  حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: مباحث کوتاه  و مفیدی را مقام معظم رهبری به کارگزاران و مسوولان در چند روز گذشته داشتند و تذکر دادند.

وی تصریح کرد: در روز 20 فروردین ماه مقام معظم رهبری  در این دیدار فرمودند که شما مسوولان همه برای دهه نخست انقلاب هستید و دهه 60 و انقلاب را درک کردید و یکی از بلاهای ما که دچار آن شدیم تدریج است و انسان به تدریج دچار حالتی می‎شود که نمی‎فهمد و سقوط و عقب‎گردهایی را که داشتید  را متوجه نمی شویم و برای جلوگیری از آن  باید به عمل‎های گذشته توجه کنیم.

 امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که اگر کار خلاف و یا حرامی را انجام نمی‎دادیم و این روزها انجام می‎دهیم عقب‎گرد کردیم و باید به این مهم توجه داشته باشیم.

منصوری با بیان اینکه مسوولان ما مسوولان دهه شست و هفتاد هستند و چرا دنبال اشرافی گری رفتند، افزود: جمهوری اسلامی یک هدف و آرمان دارد و با انقلاب‎های دیگر متفاوت است و علم توحید در جمهوری اسلامی بلند است.

وی افزود: در ماه‎های رجب و شعبان برای بندگان صالح خدا عید است و باید از این ماه برکت بیشتری بهره را ببریم.

امام جمعه بندرترکمن  یادآور شد: دور کنونی جمهوری اسلامی دوره عزت جمهوری اسلامی است و علت تهاجم روز افزون دشمنان قدرت روز افزون ما در منطقه و جهان است و این مهم سبب شده که دشمنان حملات خود را افزایش دهدند.

منصوری به هرج ومرج بازار ارز اشاره کرد و گفت: در مناظره‎های انتخاباتی مسوولان می‎گفتند که افزایش ناگهانی قیمت دلار برای سوء مدیریت و بی مشورتی با متخصصان است و اما شاهد آن هستیم که قیمت دلار یک شبه بالا می‎رود و در سالی که حمایت از تولید نامگذاری شده چرا باید اینگونه اتفاقات بیفتد.

وی ادامه داد: مشاور رئیس جمهور در مصاحبه‎ای ابراز می‎کند قیمت دلار بالاتر برود و یا برخی از مسئولان عنوان کردند که اقدام خارج نشینان در ایران برای خرید زمین  سبب شده که قیمت دلار بالا برود و این نشانه بی‎تدبیری در گفتار است.

امام جمعه بندرترکمن  تاکید کرد: در زمانی که برجام به امضاء رسید  برخی تصویر  دلار و هزارتومانی را کنار هم قرار دادند و گفتند با امضا برجام دلار یک هزار تومان می‎شود و امروز ببینید نتیجه چه شد.

منصوری افزود: امروز شاهد آن هستیم که تحریم‎های ایران یک سال دیگر در اتحادیه اروپا تمدید شد و این مهم به بهانه حقوق بشر بود و این ها نتیجه برجام و اعتماد به کدخدا و اروپا و گوش نکردن به حرف ولایت فقیه است که این نتایج را به وجود آورده است.

وی همچنین روز  29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و اشاره کرد: یاد و خاطر شهدای ارتش و به ویژه صیاد شیرازی که مقام معظم رهبری علاقه زیادی به ایشان داشت را گرامی‎میداریم.

امام جمعه بندرترکمن  به موقعیت ایران در جهان اشاره کرد و گفت: حملات پهبادها به سوریه را در روزهای گذشته شاهد بودیم و ناوبرهای آمریکا در 100 کیلومتری سوریه لنگر انداخته است اما این اتفاقات با نشست روسیه و ایران نقش بر آب شد و آمریکا عقب نشینی کرد و این مهم برد ایران است.

منصوری گفت: بر اساس گفته یک کارشناس عربی  یک روزی غربی‎ها صدام حسین را بر علیه ایران تحریک کردند و خود آنها کمک کردند که ایران به عراق مسلط شود و یا روزی لبنان را از ایران ترسانند و امروز لبنان برای ایران است و پس از آن سوریه را برعلیه ایران تحریک کردند و نیم از آن مال ایران شده و خواستن یمن را نابود کنند و بیش از نیمی از یمن در اختیار متحدان ایران قرار دارد/فارس

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها