با شرکت ۱۰۰ ورزشکار دو و میدانی کار آقا؛

مسابقات دو و میدانی آغاز فصل و انتخابی تیم استان مرکزی در اراک به اتمام رسید

مسابقات دو و میدانی آقایان استان مرکزی با شرکت ۱۰۰ ورزشکار در چهار رده سنی و ۱۰ ماده، با شناخت و معرفی نفرات برتر در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۶۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسابقات دو و میدانی آقایان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۱۰۰ ورزشکار از شهرستان های اراک، کمیجان، ساوه، خمین، فراهان و زرندیه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و ۱۰ ماده در اراک برگزار شد.

در رده سنی بزرگسالان، در ماده ۱۰۰متر و ۲۰۰ متر هاشم یادگاری از خمین، در ماده ۴۰۰ متر حسن یوسفی از فراهان، در ماده ۸۰۰ متر ایوب محمدزاده از خمین، در ماده ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰متر یاسین یوسفی از شازند، در ماده ۳۰۰۰ متر پیاده روی محمود آرش نژاد از اراک، در ماده پرش طول عرفان حبیبی از قورچی باشی، در ماده پرتاب دیسک و پرتاب وزنه حشمت الله مظاهری از قورچی باشی و خمین مقام های اول را کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان، در ماده ۱۰۰ متر محمدرضا بهروزی از خمین، در ماده ۲۰۰ متر حسین سلطانی از اراک، در ماده ۴۰۰ متر و ۸۰۰ متر امیرحسین ده حقی از اراک، در ماده ۱۵۰۰ متر علی کیومرثی از ساوه، در ماده ۳۰۰ متر احسان حیدری از شازند و در ماده پرش طول محمدرضا بهروزی از خمین عناوین نخست را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان هم، در ماده ۱۰۰ متر علی کاشانی از زرندیه، در ماده ۲۰۰ متر حمیدرضا هیزچی از ساوه، در ماده ۴۰۰متر سید حسین هاشمی از خمین، در ماده ۸۰۰ متر علی شمسی از شازند، در ماده ۱۵۰۰ متر علی شمسی از ساوه، در ۳۰۰۰متر سیدحسن هاشمی از خمین، در ماده ۳۰۰۰متر پیاده روی امیرحسین پناهی از خمین، در ماده پرش طول مبین آزادمنش از اراک، در ماده پرتاب دیسک پارسا ترابی از اراک و در ماده پرتاب وزنه مهدی رسولی از کمیجان مقام اول را کسب کردند.

همچنین در رده سنی نونهالان، در ماده ۱۰۰ متر علی موسایی از خمین، در ماده ۲۰۰ متر حسین جیریایی از اراک، در ماده ۴۰۰ متر علیرضا کمانی از اراک، در ماده ۸۰۰ متر محمدمهدی صالحی از شازند، در ماده ۱۵۰۰ متر علی احسانی مقدم از اراک، در ماده ۳۰۰۰متر عارف عرب از قورچی باشی، در ماده ۳۰۰۰متر پیاده روی حمیدرضا امیر آبادی از اراک، در ماده پرش طول امیرحسین نجفی از اراک، در ماده پرتاب دیسک مهدی رحیمی و در ماده پرتاب وزنه حسین قاسمی از اراک عناوین اول را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است این مسابقات زیر نظر هیات دو و میدانی استان مرکزی و با نظارت حمید کهریزی نائب رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی و رئیس هیات دوومیدانی اراک برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات