خبرهای داغ:
واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در پی تجاوز موشکی آمریکا به خاک سوریه:

جبهه مقاومت با قدرت به اقدامات مداخله جویانه پاسخ می دهد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در بیانیه ای تجاوز سه جانبه ظالمانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۴۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان در بیانیه ای تجاوز سه جانبه آمریکا ، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه را محکوم و با صدور بیانیه ای به آن واکنش نشان داد.

متن بیانیه این شورا بدین شرح است :

تجاوز سه‌جانبه ظالمانه آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه حکومت قانونی سوریه را بشدت محکوم می‌کنیم. این تجاوز نقض قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل بود. مطمئنا عدو شود سبب خیر چرا که تجاوز وحشیانه سه‌جانبه به سوریه با روحیه عالی مردم روبه‌رو شد.

تجاوز رژیم‌های خودکامه و سلطه‌جوی غربی پس از آن واقع شد که از موفقیت طرح توطئه خود علیه سوریه و متلاشی شدن مزدوران تروریست‌شان مقابل پیشروی ارتش سوریه احساس یأس کردند.

با این تجاوز روندها تغییر نمی‌کند اما اوضاع پیچیده‌تر خواهد شد و این وضعیت پیچیده قطعاً به نفع جبهه ی استکبار نخواهد بود. با این رفتارها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود بلکه تقویت خواهد شد و امکان مقابله با اقدامات مداخله‌جویانه برای او بیشتر می‌شود و آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب اقداماتشان باشند.

قطعا سرنوشت اربابان بهتر از مزدورانشان نیست و شکست و ناکامی و ننگ در انتظارشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها