خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان:

مسئولین خرید دستگاه‌ها با فروشگاه‌های ایرانی وارد قرارداد شوند

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به سال «حمایت از تولید کالای ایرانی» گفت: مسئولین خرید دستگاه‌ها با فروشگاه‌هایی که محصولات با کیفیت و ایرانی را ارائه می‌دهند وارد قرارداد شوند.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۹۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

مسئولین خرید دستگاه‌ها با فروشگاه‌های ایرانی وارد قرارداد شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) با حضور در سازمان بازرسی کل استان همدان با مدیرکل این سازمان دیدار کرد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان در این دیدار ضمن تبریک سال نو سیاست‌های بسیج ادارات را به منظور درک متقابل از ماموریت‌های بسیج ادارات مطرح کرد.

احد امیری با درخواست از قاضی حسن‌پور مدیرکل سازمان بازرسی استان همدان مبنی بر حضور در ادارات کل استان با برنامه‌ریزی هدفمند و مشخص بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مدیران کل و معاونین و کارکنان مالی در نحوه انعقاد قراردادها و نیز برگزاری مناقصات با افراد حقیقی که بخشی انفکاک‌ناپذیر از مجموعه‌ها است، تأکید کرد.

وی تصریح کرد: بالا بردن سطح آگاهی‌های این طیف برزرگ‌ترین ظرفیت برای کاهش آسیب‌های اقتصادی در ادارات کل است.

مسئول بسیج ادارات استان همدان گفت: در برخی ماموریت‌ها می‌توان به جای پیشگیری یک مرحله نیز جلوتر قدم برداشت و پیش‌بینی لازم را به‌عمل آورد تا بسیاری از مفاسد برچیده شود.

وی با اشاره به سال «حمایت از تولید کالای ایرانی» افزود: مسئولین خرید دستگاه‌ها با فروشگاه‌هایی که محصولات با کیفیت و ایرانی را ارائه می‌دهند وارد قرارداد شوند.

مدیرکل سازمان بازرسی استان همدان نیز در ادامه ضمن قدردانی از این نشست صمیمی گفت: برگزاری چنین جلساتی مفید است.

قاضی حسن‌پور با اشاره به ماموریت‌های سازمان بیان کرد: هر برنامه‌ای که بسیج ادارات برای کاهش آسیب‌های اقتصادی دستگاه‌ها بگذارد با کمال میل حضور یافته و پشتیبانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات