خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان:

"حمایت از کالای ایرانی" در همه سطوح اجرا شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: شعار سال در همه سطوح و توسط همه اقشار مختلف, چه مسئولان و چه مردم اجرا شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۶۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی ظهر امروز در حاشیه بازدید از امامزادگان شرق گلستان در شهرستان مینودشت اظهار داشت: تاکید و شعار سال توسط امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر "حمایت از کالای ایرانی" باید در همه زمینه‌ها مورد استفاده قرار گیرد و اصول ایرانی و اسلامی در کشور تقویت و احیاء شود.

وی با اشاره به اینکه در محاوره‌ها بین افراد جامعه حتی, محاوره ایرانی و اسلامی گذشته از بین رفته و باید این اصل نیز احیاء شود, افزود: در گذشته محاوره و گفت‌و‌گوهای مردمی با ذکر خدا و به نوعی ریشه در ایرانی و اسلامی بودن داشت, به صورت مثال هر آنچه از وضعیت شخص و خانواده‌اش پرسیده می‌شد, کلمه "شکر خدا" و "الحمد لله " بیان می‌شد که امروزه این کلمات کمرنگ شده و کلمات ریشه در کشورهای دیگر مانند " مرسی" جایگزین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تصریح کرد: تک تک افراد جامعه از هر قشر و قومیتی که در کشور جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند, باید به تحقق شعار سال, توجه و حساسیت داشته و ایرانی و اسلامی بودن خود را حفظ و تقویت کنند.

سهرابی تاکید کرد: هدف مقام معظم رهبری از انتخاب شعار سال, استقلال کشور و تقویت و حفظ دین, مکتب, اسلام و قرآن است, تا آنها ما را به سمت جاهلیت سوق ندهند.

وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی به ویژه اسلام از جنبه های مختلف سیاسی, علمی, اجتماعی و غیره مورد هجمه قرار گرفته و دشمنان به گونه ای برنامه ریزی کردند تا مردم و به ویژه جوانان را از مسیر دین و اسلام جدا کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: برای قرار گرفتن در مسیر صحیح اسلام و دین, باید از ائمه اطهار(ع) و پیامبران پیروی کنیم و در زمان کنونی برای رسیده به مسیر حق, تابعیت از ولایت فقیه زمان است.

سهرابی اظهار کرد: تاکید و توجه مقام معظم رهبری و سفارش به مردم برای " شناخت و بصیرت" به همین دلیل است تا مردم با شناخت و بصیرت در مسیر حق قرار گیرند و به سوی جاهلیت زمان منحرف نشوند/تسنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها