خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس:

حمله موشکی آمریکا یک فرار رو به جلو بود

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی ، امام جمعه گنبد کاووس با اشاره به حمله موشکی جنایتکارانه آمریکا به سوریه، گفت: این حمله یک فرار رو به جلو و دست و پا زدن برای شکست نخوردن از اندیشه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۶۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمود ترابی با اشاره به حمله موشکی آمریکا و دو کشور اروپایی به برخی مواضع نظامی در کشور سوریه ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه و گستاخانه غرب، اظهار کرد: هرچند بخش عمده‌ای از این موشک‌ها در تور پدافند هوایی نیروهای نظامی سوریه گرفتار شده و از بین رفتند اما این حرکت بی‌شرمانه آمریکا بدون تردید بدون پاسخ نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه این رفتار آمریکا در حقیقت یک فرار رو به جلوست، افزود: آمریکا و ایادی استکبار امروز به دنیال القای این تصور هستند که محور مقاومت باید یا اغتشاش و چالش های نظامی و یا مذاکرات راهبردی را بپذیرد که هدف و مقصود از مذاکرات راهبردی قطع ارتباط ایران با جبهه مقاومت در منطقه است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این خیال خام آمریکا به طور قطع محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: آن زمان که آمریکا قدرت برتر نظامی دنیا بود و در برابر نیروهای نظامی تازه کار ما تا بن دندان مسلح بود نتوانست جلوی نفوذ اندیشه انقلاب اسلامی را بگیرد حال که در ضعیف‌ترین و منفعل‌ترین شرایط دوران حیات ننگین خود به سر می‌برد قطعا این آرزو را به گور خواهد برد.

ترابی با اشاره به اینکه روسیه قطعا ضمن محکومیت این حمله مواضع مستحکمی در قبال این رخداد خواهد گرفت، ادامه داد: روسیه نمی‎خواهد جاپای سنتی خود را در منطقه به ویژه در کشور سوریه از دست داده و موازنه قدرت در منطقه حساس خاورمیانه را به آمریکا واگذار کند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد اجماع جامعه جهانی برای حمله سوریه بود، تصریح کرد: ترامپ با همه تلاشی که کرد تنها دو کشور را توانست با خود همراه کند و جز این دو کشور و حمایت های مالی رژیم سعودی هیچ کشوری خود را درگیر این بازی دوسر باخت نکرد.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه حتی رژیم صهیونیستی که از عواقب این حمله به شدت ترسیده و می‌داند پاسخ جبهه مقاومت به آمریکا در خاک این رژیم غاصب تحقق می‌یابد سکوت کرده است، گفت: سران این رژیم جعلی حتی مسوولان دولت جنایتکار خود را از مصاحبه کردن در این مورد برحذر داشته‌اند و در اقدامی محافظه‌کارانه و بزدلانه خود را در پشت سر عربستان و سایر کشورهای موافق این حمله پنهان کرده است.

ترابی تمامی دعواها و چالش آفرینی‌های آمریکا را به دلیل پیروزی‌های جبهه مقاومت در عرصه میدانی دانست و تاکید کرد: آمریکا آخرین دست و پاهای خود را برای فرار از شکست بزرگ تاریخی خود می‌زند و می‌داند که اگر روال به همین شکل پیش برود به زودی باید تمامی منطقه را به اندیشه انقلاب اسلامی بسپارد/ فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها