خبرهای داغ:
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی خبر داد

تکمیل دو رمپ اتصال بلوار حضرت خدیجه (س) به بلوار پیامبر اعظم (ص)

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از تکمیل دو رمپ اتصال بلوار حضرت خدیجه (س) به بلوار پیامبر اعظم (ص) و بالعکس و بازگشایی آن‌ها در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۴۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
تکمیل دو رمپ اتصال بلوار حضرت خدیجه (س) به بلوار پیامبر اعظم (ص)

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل پروژه زیرگذر بلوار حضرت خدیجه (س) و بلوار پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: این زیرگذر در آستانه نیمه شعبان سال گذشته زیر بار ترافیک رفت، اما چهار رمپ اتصال بلوار پیامبر اعظم (ص) به بلوار حضرت خدیجه (س) و بالعکس باقی مانده است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تقاطع بلوار حضرت خدیجه (س) و بلوار پیامبر اعظم (ص) یکی از مسیر‌های اصلی رینگ سوم شهر بود، تصریح کرد: بخش اصلی مشکل تاخیر تکمیل این رمپ‌ها معارضین تاسیساتی بوده که پیگیر رفع آن‌ها برای تکمیل پروژه هستیم.
حلوائی زاده با بیان اینکه چهار رمپ جهتی ... مسطح پروژه برای حفظ کردن مسیر پیاده‌راه محور پیامبر اعظم (ص) اجرایی شد، اذعان کرد: در حال حاضر دو رمپ تکمیل شده که دو رمپ دیگر باقی مانده در مراحل پایانی است که معارض با دو لوله اصلی تاسیسات است و در صورت تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: دو رمپی که در حال حاضر تکمیل شده و به زودی باز خواهد شد از درجه اهمیت بیشتری برخوردار هستند چرا که دسترسی بلوار حضرت خدیجه (س) به بلوار پیامبر اعظم و بلوار پیامبر اعظم (ص) به بلوار شهید کبیری را تامین می‌کنند که در حال حاضر این دسترسی در این مسیر وجود ندارد.
ارسال نظرات