خبرهای داغ:
جانشین بسیج طلاب گلستان:

تقویت اقتصاد کشور مرهون حمایت از کالای ایرانی

سرهنگ دوم پاسدار ، محمدعلی بامری ؛جانشین سازمان بسیج طلاب گلستان گفت: تقویت و پیشرفت اقتصاد کشور مرهون حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۹۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، محمد علی بامری جانشین سازمان بسیج طلاب استان گلستان ، با توجه به نامگذاری سال جدید اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی باعث رونق پیدا کردن بازار و اقتصاد ما است، همین امر باعث می شود که متقاضی کالای ایرانی بالا رفته و در نتیجه دوباره کارخانه جات و کارگاه های تولیدای تولیدادش به حداکثری می رسد.

بامری تصریح کرد: برای این منظور همه آحاد ملت و دولت وظیفه دارند نقش خود را ایفا کنند از قانون گذاری تا اجراء تا بتوانیم در این جنگ اقتصادی پیروز و لطمه ای به کشور وارد نشود.

وی فرهنگ سازی را یکی از کلید واژه های مهم در این راه دانست و متذکر شد: برای رسیدن به مرحله ایده آل معرفی کالای داخلی، فرهنگ سازی بسیار تاثیر گذار خواهد بود، دستگاه هایی از قبیل همچون سینما و تلویزیون می توانند نقش بسزایی داشته باشند تا مردم را تشویق و ترغیب به حمایت و خرید از کالای های ایرانی سوق دهند.

جانشین بسیج طلاب استان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های مناسب برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع داخلی یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی باشد.

بامری گفت: لذا وظیفه همه ماست که از کالای ایرانی، استفاده کنیم تا جایی که کالای نمونه داخلی و ایرانی وجود نداشته باشد، آنهم باید مسئولین همّت خودشان را به کار ببندند تا چنین کالایی را در داخل کشور تولید کنند.

وی در پایان متذکر شد: ضمناً تولید کنندگان داخلی نیز باید تلاش کنند تا بر کیفیت محصولات خود بیفزایند تا رضایت مصرف کنندگان تامین شود. و مردم دیگر به دنبال خرید کالای مشابه آن نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها