خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بصیری پور اولین شهید جنگ مستقیم با صهیونیست ها/ درگیر جریان فتنه و انحرافی نشویم/ قرآن ناطق ولایت است

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز هفت شهید ایرانی در مبارزه مستقیم با صهیونیست ها داریم که افتخار بزرگی برای همه ما هستند گفت: به طور مستقیم نقاب از چهره صهیونیست ها کنار رفت و ارتباط آنها با داعش هویدا شد و مرتضی بصیری پور اولین شهید جنگ مستقیم با صهیونیست ها است.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۱۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهید مدافع حرم مرتضی بصیری پور در مسجد امام حسین(ع) بیرجند ضمن تبریک و تسلیت به خانواده و هم استانی های شهید اظهارداشت: دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام از گذشته بوده و هنوز ادامه دارد. مدافعان حرم نماد صداقت انقلاب اسلامی بر پیام آن که ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم صدق گفتار و پیام انقلاب اسلامی هستند افزود: در دکترین امام خمینی(ره) در تأسیس انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که فرمودند " ما شریک غم مظلومین عالم هستیم"و نیز رهبر انقلاب در روز عید مبعث فرمودند " ما بر اساس وظیفه توحیدی مان از مظلوم دفاع می کنیم".

مقدم فر با بیان اینکه آرمان و اهداف انقلاب اسلامی بر مبنای توحید و مبانی قرآن است خاطرنشان کرد: صداقت این ادعا که انقلاب اسلامی مدافع مظلوم است در شهادت امثال مرتضی است.

وی یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نگرانی به جان سران جهان سلطه افتاد که این انقلاب مانع تداوم ظلم است و باید از بین برود.

مشاور عالی فرمانده سپاه ادامه داد: ظالمان تاریخ می خواهند طرح خاورمیانه بزرگ را محقق کنند. اسرائیل ژاندارم منطقه شود و امنیت برای او و منافع انرژی و مردم منطقه در خدمت او باشد تا بدین صورت تشکیل حکومت دهد.

وی با بیان اینکه پیام قرآن است که سخت ترین دشمنان مسلمانان صهیونیست ها هستند ابراز داشت: امروز ظهور و بروز انقلاب اسلامی بدترین مانع برای آنهاست بنابراین داعش را خلق کردند که به طور غیرمستقیم انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

مقدم فر ادامه داد: آخرین فتنه برای از بین بردن اسلام و انقلاب اسلامی خلق داعش است که به اسم اسلام هر گونه جنایتی را انجام می دهند اما مدافعان حرم این نقشه را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه امروز هفت شهید ایرانی در مبارزه مستقیم با صهیونیست ها داریم که افتخار بزرگی برای همه ما هستند گفت: به طور مستقیم نقاب از چهره صهیونیست ها کنار رفت و ارتباط آنها با داعش هویدا شد و مرتضی بصیری پور اولین شهید جنگ مستقیم با صهیونیست ها است.

مشاور عالی فرمانده سپاه با بیان اینکه مدافعان حرم اولین بار سینه به سینه و رخ به رخ با صهیونیست ها درگیر شدند افزود: اسرائیل مجبور شد برای اولین بار مستقیم به ایرانی های مدافع حرم حمله کند اما جرأت جنگ رخ به رخ را نداشتند بلکه در نیمه شب که همه خواب بودند بمباران موشکی کردند.

 وی اظهارداشت: امروز اسرائیلی ها  که تنها تا 25 سالی که رهبر انقلاب برای نابودی کامل آنها پیش بینی کرده اند 22سال باقی مانده است در باتلاقی گیر کرده اند که هرچه دست و پا می زنند بیشتر غرق می شوند .

مقدم فر ادامه داد: شهید بصیری پور در بین شهدای مدافع حرم این ویژگی را دارد که او از اولین شهدای جنگ مستقیم با صهیونیست است. این نقطه آغاز است و سرانجام نابودی سخت ترین دشمنان اسلام موجب خوشنودی قلب امام زمان(عج) می شود.

وی اظهارداشت: سپاه و جمهوری اسلامی این جنایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و آنهایی که به خود چنین جسارتی داده اند که مدافعان حرم را به شهادت برسانند باید تقاص پس دهند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفت: وعده می دهم که فرزندان ملت ایران در نیروی قدس و هوافضا و همه آنهایی که اسرائیل با شنیدن نام آنها بدنش می لرزد لحظه ای از فکر انتقام خون شهدا برای نابودی اسرائیل جهانخوار آرام نگیرند.

وی بیان داشت: شهدا تکلیفشان را به خوبی انجام دادند و افتخارات خوبی برای اسلام و انقلاب کسب کردند حالا زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده هایشان  اولین وظیفه ما است که شما به خوبی به آن عمل کردید و تشییع بی نظیری برای شهید بصیری پور در استان انجام شد که آوازه آن در کشور پیچید.

مقدم فر با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون برای جهانی کردن اسلام مقاومت کردند نه فقط برای اینکه یک وجب از خاکشان دست بیگانگان نیفتد گفت: جلورفتن اسلام در دنیا موجب نگرانی صهیونیست ها و غرب شده است و احمق صعودی به یمن حمله کرد و موجب هوشیاری مردم و بیداری اسلامی در آن کشور شد.

وی یادآر شد:  آمریکاییان عراق را اشغال کردند اما نتوانستند به خواسته های خود برسند و با صرف هزینه های زیاد عراق بدون صدام را تحویل ایران دادند و در سوریه جنگ نیابتی راه انداختند اما شکست خوردند و ما با مقاومت اسلامی جلوی پیشروی داعش و جنگ در شهرهای ایران را گرفتیم.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز اسلام در دنیا به شدت پیش می رود گفت: از ویژگی شهدای مدافع حرم است که در سرزمین خودشان نبودند اما بصیرت بالایی داشتند که فهمیدند جنگیدن در سوریه  و عراق یعنی دشمن را متوقف کردن چون یکی از اهداف دشمن نابودی حرم اهل بیت و هدف اصلی اش نابودی انقلاب اسلامی است که پرچم دار اسلام در دنیاست .

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از خانه و زندگی خود هجرت، جهاد و شهادت را انتخاب کردند افزود: این هفت شهید باعث شدند که اسرائیل خودش را نشان دهد و سرانجام دم خروس درآمد و معلوم شد که جنگ با داعش جنگ با اسرائیل و آمریکا است.

مقدم فر تصریح کرد: امروز عده ای دنبال شک آفرینی هستند و می خواهند جبهه را عوض کنند که بصیرت اینجا نقش دارد چراکه انسان مسلمان بی بصیرت راه را گم می کند.

وی تاکید کرد: شاخص ما بزرگترین نعمت الهی ولایت فقیه است. اشتباه عده ای در جنگ صفین را تکرار نکنیم امروز قرآن ناطق مقام ولایت است.

مقدم فر ادامه داد: امروز دو جبهه در داخل کشور باز شده است که همان کسانی هستند که قرآن صامت را بر سر نیزه می کنند. گروهی شعار عدالت خواهی می دهند و عده ای شعار آزادی و لیبرالیسم می دهند و با ولایت زاویه گرفته اند که هر دو جریان انحرافی و فتنه است .

وی با تاکید بر اینکه خط شهدا خط ولایت است ازآن مسیر دور نشویم خاطرنشان کرد: امروز پیام انقلاب اسلامی به خیمه معاویه نزدیک شده است و نگرانی جبهه سلطه از این است که استراتژی و نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی نه فقط در لبنان، سوریه و عراق بلکه در انگلیس و اروپا می رسد.

مشاور عالی فرمانده سپاه متذکر شد: دشمنان می خواهند ما را در داخل درگیر کنند که پیام انقلاب را نتوانیم به کل دنیا صادر کنیم که همانا پیام انقلاب اسلامی حق در برابر ظلم و دفاع از مظلوم است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها