خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

خرید کالای ایرانی دفاع از امنیت اقتصادی کشور است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خرید کالای ایرانی دفاع از امنیت اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۳۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در جلسه تبیین شعار سال 97 که در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار گردید اظهار داشت: خرید کالای ایرانی به مثابه دفاع و پاسداری از امنیت اقتصادی کشور است، با این وجود در عرصه اقتصادی باید با یک همت جمعی و عزم ملی، مسئولان و مردم برای جبران این موضوع بیش از پیش بکوشند.

 

سردار بهمن ریحانی یادآور شد: در شرایطی که دشمنان به دنبال آن هستند که به کشور ما ضربه بزنند، ملت انقلابی باید در جبهه هایی که دشمن از طریق آن ها حمله می کند، دفاع کنند و در جبهه اقتصادی ما باید از کالای ایرانی حمایت کنیم.

 

وی اضافه کرد: اگر مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر حمایت از تولید ملی و کالای داخلی توجه کنند مشکلات بیکاری جوانان به سهولت حل می شود.

 

وی تاکید کرد: حمایت از تولید ملی خود پاسخ کوبنده و قاطعی به دشمنان جمهوری اسلامی است که می خواهند با تحریم های خود،  شجاعت و اقتدار را از ملت ایران بگیرند.

 

وی گفت: امیدوارم در سال جاری بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که "حمایت از کالای ایرانی" بود را اجرایی کنیم و عینه بثمر بنشیند، در واقع ثمرات حمایت از کالای ایرانی یعنی تولید و اشتغال، یعنی جوانان ما دارای شغل شوند که در پی آن بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی کاسته خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: دولت باید کمک کند و مرزها را بر روی کالاهای خارجی غیرضروری ببندد تا تولید در داخل و ایجاد اشتغال که نتیجه تولید بیشتر است رقم بخورد.

ارسال نظرات