مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

رسالت حوزه‌های علمیه، رسالت انبیای الهی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله رسالت حوزه‌های علمیه را رسالت انبیای الهی دانست و گفت: یکی از رسالت‌های مهم حوزه تربیت نسل جوان است به ویژه اینکه این نسل با خطرات و آسیب‌های زیادی در جامعه مواجه اند.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۵۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در دیدار با آیت‌الله سپاسی‌آشتیانی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز شاھد رشد و گسترش حوزه‌ھای علمیه به ویژه حوزه‌های خواهران در سراسر کشور ھستیم، گفت: رسالت حوزه‌های علمیه، رسالت انبیای الهی است.

وی افزود: حوزه‌‌های ما با تعلیم و تربیت طلبه‌های آگاه، با بصیرت و هوشیار آنان را به سمت هدایت جامعه و افزایش بصیرت بین نسل جوان سوق می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه هدف حوزه‌های علمیه تربیت طلاب انقلابی است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، داشتن صلاحیت و آمادگی طلاب برای ایفای نقش و انجام مسئولیت‌های تعیین کننده در جامعه، تبیین هدایت دینی و سیاسی و حضور هدایتگر و میدانی در عرصه خدمات اجتماعی از وظایف مهم طلاب است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: روحانیون و طلاب مسئولیت بسیار سنگینی در جامعه برای تحقق اهداف نظام اسلامی دارند چراکه یکی از رسالت‌های مهم حوزه تربیت نسل جوان است به ویژه اینکه این نسل با خطرات و آسیب‌های زیادی در جامعه مواجه اند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی طلاب حوزه های علمیه در تربیت نسل جوان این است که مفاهیم اسلامی، دینی و اخلاقی را در رفتار خود نشان دهند چراکه عالم بی عمل اثری در دیگران نخواهد داشت.

آیت‌الله سپاسی‌آشتیانی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ و تربیت دینی در جامعه بایستی مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: توسعه حوزه‌های علمیه یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ و تربیت دینی در جامعه است و در این راستا می‌بایست بخشی از نخبگان جامعه را به جای تحصیل در دانشگاه به سمت حوزه‌های علمیه هدایت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات