خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد قم خبر داد

اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان وام اشتغال در طرح دوباره زندگی

رئیس کمیته امداد قم با بیان اینکه یکی از مشکلات پیش روی خانواده‌ها برای از سرگیری زندگی مسئله اشتغال بود گفت: بر این اساس سعی کردیم که مشکل اشتغال این خانواده‌ها را حل کنیم و در این راستا ۷۰۰ میلیون تومان وام اشتغال برای این خانواده‌ها در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۹۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبر میرشکار پیش از ظهر امروز در جشن ازدواج مجدد بانوان زیرپوشش حمایت کمیته امداد با همسران قبلی خود که در مجتمع حضرت فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد اظهار کرد: این همایش با عنوان «دوباره زندگی» و با هدف تجلیل از مردان و زنانی است که همت کرده و زندگی دوباره و زیبایی را بنا خواهند کرد.

وی افزود: طرح دوباره زندگی یک اقدام جدید و امر خیر و پسندیده‌ای است که برای نخستین بار در شهر مقدس قم اجرا شده است و دیگر استان‌ها و شهر‌ها نیز می‌توانند از این کار خیر الگو بگیرند.

رئیس کمیته امداد قم خاطرنشان کرد: مدعوین حاضر در این مراسم متشکل از مسؤولان، مددکاران و بانوان و مردانی هستند که زندگی خود را از سر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مشاوران مددکاران و کارشناسان فرهنگی کمیته امداد تلاش‌های بی‌وقفه و مستمری کردند تا دوباره این زندگی‌ها به شادی و خوشی پایدار و استوار گردد.

میرشکار گفت: ازدواج در کمیته امداد امام خمینی (ره) مسئله بسیار مهمی است که بسته تشویقی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و تلاش خیلی زیادی کردیم تا با تلاش مشاوران و مددکاران، این ازدواج‌ها از سر گرفته شود.

میرشکار عنوان کرد: برای محقق شدن این طرح سعی کردیم برخی از خانواده‌هایی که در دام اعتیاد افتاده بودند، با همکاری مشاوران و مددکاران دوباره و به صورت پاک به زندگی خود باز گردند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات پیش روی خانواده‌ها برای از سرگیری زندگی مسئله اشتغال بود تصریح کرد: بر این اساس سعی کردیم که مشکل اشتغال این خانواده‌ها را حل کنیم و در این راستا ۷۰۰ میلیون تومان وام اشتغال برای این خانواده‌ها در نظر گرفته شد.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) قم عنوان کرد: طرح دوباره زندگی و بازگشت مجدد به زندگی در خانواده‌هایی که دچار مشکل شده بودند، اتفاق بسیار مبارک و بزرگی است و امیدواریم که آن‌ها دوباره بنیان پاک و مقدس خانواده را به صورت محکم و استوار بنا کنند.

میرشکار بیان کرد: بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان سرپرست خانواری که امروز زندگی خود را از سر گرفته‌اند را جوانانی تشکیل می‌دهند که کمتر از ۳۰ سال سن دارند.
ارسال نظرات