مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:

پاسداران برای حفظ انقلاب اسلامی از بطن توده‌های مردمی جوشیده‌اند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: آنچه هویت اصلی پاسداران را تشکیل می دهد، مردمی بودن آنان است. یعنی هیچ گونه فاصله‌ای میان پاسداران و مردم وجود ندارد و آنان از بطن توده‌ها جوشیده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۳۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پایوران و نیروهای وظیفه این ناحیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به نامگذاری روز سوم شعبان، میلاد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار گفت: پاسدار کسی است که در حساس‌ترین لحظه‌های تاریخ همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه برای رسیدن به حق و حقیقت گام برمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه پاسداری معنای گسترده ای دارد، گفت: پاسدار انقلاب اسلامی، تنها یک لفظ نیست. بلکه به این معنا است که اگر کسی بخواهد برخلاف مسیر اسلام، عملی انجام دهد، وظیفه هر مسلمانی است که از اسلام و ارزش‌های اسلام پاسداری کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: پاسدار بودن فقط به داشتن لباس و نشان نظامی نیست. پاسداران، از ارکان کشور هستند؛ مجاهدانی که هم در پشت جبهه ها و هم در جبهه های نبرد علیه کفار مجاهدت می کنند.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه پاسداران، همان مجاهدان فی سبیل اللّه هستند که مقامشان بزرگ تر از آن است که گوهر زیبای عمل خود را به عیار پست دنیا محک بزنند، گفت: حماسه‌هایی که پاسداران در سراسر میهن اسلامی آفریده اند، نمایش دهنده ایثار و فداکاری این فرزندان راستین انقلاب است.

وی افزود: آنچه هویت اصلی پاسداران را تشکیل می دهد، مردمی بودن آنان است. یعنی هیچ گونه فاصله‌ای میان پاسداران و مردم وجود ندارد و آنان از بطن توده‌ها جوشیده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه پاسداران خدمتگزار مردم و اسلام هستند، خاطرنشان کرد: پاسداران، همراهان راستین مردم هستند و برای اسلامی می‌کوشند که محبوب دل مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار