خبرهای داغ:
پیام تسلیت:

سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در پیامی درگذشت عالم فرزانه آیت‌الله حبیب‌الله مهمان نواز را تسلیت گفت

سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام به مناسبت درگذشت نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد حضرت آیت الله حبیب الله مهمان نواز پیام تسلیت داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۱۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ متن پیام تسلیت سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام به مناسبت درگذشت نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله حبیب الله مهمان نواز به شرح ذیل است.

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم فقید ؛ مجاهد واقعی عرصه امام و انقلاب، آیت الله حبیب الله مهمان نواز که بیش از نیم قرن در عرصه نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی خوش درخشیدند موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.
فقدان این روحانی انقلابی و از یاران دیرین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) در سالهای مبارزه علیه رژیم پهلوی قبل از انقلاب و همچنین مجاهدت های عمار گونه در عرضه بصیرت افزایی در سال های اخیر موجب دریغ و افسوس فراوان است.
سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و عموم بسیجیان این استان این ضایعه جبران ناپذیر را به عموم مردم بصیر و همیشه در صحنه؛ خانواده معظم آن مرحوم، شاگردان ایشان و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی رضوان و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت دارد

روابط عمومی سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی

ارسال نظرات
پر بیننده ها