خبرهای داغ:

شاهوردی مسئول ستاد عتبات عالیات نهبندان شد

سرهنگ پاسدار علی شاهوردی به عنوان مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات نهبندان معرفی و از زحمات محمودرضا بخشی قدردانی شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۲۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، موسی جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبي در آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات نهبندان گفت : سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان طی سال گذشته در خراسان جنوبی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شد و اين در حالي است كه تعهد ما ٣ ميليارد تومان بوده است .


وی بیان کرد : عشق و ارادت مردم شریف خراسان جنوبی به ائمه اطهار زبانزد خاص عام است و این کمک ها علاوه بر اینکه بار معنوی داشته و در بحث بازسازی عتبات عالیات مشارکت کردند، در اقتصاد خراسان جنوبی هم به کار گرفته می شود .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبي با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی توجه خاصی به بازسازی عتباب مقدسه در کاظمین دارند ، گفت : تاکنون پروژه های مختلفی مانند سنگ فرش کف حرم امامین جوادین اجرایی شده است.

او گفت : در حال حاضر حرم امامین جوادین در کاظمین شبیه ترین حرم به حرم امام رضا(ع) است ، افزود : سالانه قریب به ۵۰۰ نیروی اجرایی متخصص برای بازسازی عتبات عالیات اعزام می شوند .

جوینده اظهار کرد : اگرچه خراسان جنوبی به لحاظ محرومیت ها در سطح کشوری جایگاه خوبی ندارد اما در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات رتبه های نخست کشوری را داریم .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود : سرانه کمک نذورات مردمی در سطح کشوری ٣ هزار تومان و در خراسان جنوبی نیز ٦ هزار و ۲۰۰ تومان است .

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها