خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا ؛

عظمت سپاه به معنویت آن است

حجت الاسلام رعایتی در جمع بسیجیان شهرستان گرگان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از تیز بینی عمیق حضرت امام (ره) بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۵۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در جمع بسیجیان شهرستان گرگان در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان اظهار داشت :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جا که انقلاب با مشکل روبرو بوده است مقتدرانه وارد شده و به بیان مقام معظم رهبری سپاه همان ستون محکمی است که اگر هرجای نظام بلرزد آن را به ستون سپاه می بندند.

وی درادامه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اذعان کرد :حضرت امام (ره) با تیز بینی عمیقی که داشت نسبت به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام کرد و امروز وقتی به سپاه نگاه میکنیم و موفقیت این نهاد مقدس را در عرصه های مختلف میبینیم پی به این واقعیت بیشتر می بریم.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به وظایف نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : حفاظت از جغرافیای سرزمیینی از وظایف ارتش جمهوری اسلامی است یا نیروی انتظامیموظف به قراری نظم در جامعه میباشد اما سپاه چون پاسدارانقلاب و ارزشهای اسلامی و دینی است باید در عرصه های مختلف هم در جنگ سخت و هم در جنگ نرم حضور داشته باشد وبا هرکس که بخواهد خطوط قرمز نظام را نشانه بگیرد مقابله میکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با طرح این سوال که قدرت سپاه حاصل چه مولفه ای است بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سبب وجود حوزه نمایندگی ولی فقیه و آشنایی پاسداران با مسائل مختلف عقیدتی و سیاسی سرشار از معنویت است و میتوان گفت این عظمتی که امروز از سپاه مشاهده میکنیم حاصل معنویی است که در این نهاد مقدس وجود دارد.

وی همچنین در ابتدای این مراسم با اشاره به فرصت استفاده از ماههای رجب ، شعبان و رمضان ابراز داشت:همانطور که برای طبیعت بهاری وجود دارد خداوند برای انسانها نیز بهار معنویت که ماههای رجب ، شعبان و رمضان است قرار داده است تا اگر نوری بناست بتابد و گردوغباری از انسانها ربوده بشود این سه ماه بهترین فرصت است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار