فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

رسواترین شکست آمریکا در طبس رقم خورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: ماجرای طبس یکی از رسواترین توطئه‌های شکست امپریالیسم آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۱۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در میدان تیر به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و گفت: شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در حقیقت بر طبل رسوایی استکبار جهانی کوبیده شد و به برکت انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در مقابل استکبار ایستادگی کرده است.

وی افزود: ماجرای طبس یکی از رسواترین توطئه‌های شکست امپریالیسم آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است که  با نتایج معکوس خود نه تنها اسباب رسوایی واشنگتن قرار گرفت بلکه با گذشت 40 سال هنوز کابوس دهشتناکی برای آنان به شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در واقعه طبس، چهره دشمن واقعی انقلاب بیش از هر زمانی نمایان‌تر، و الهی بودن انقلاب نیز برای جهانیان روشن شد.

پاسدار رضایی اهمیت واقعه طبس را در امدادهای غیبی که شامل حال ملت شد مطرح کرد و گفت: اهمیت این واقعه در این بود که وقتی نظامی مردمی و اسلامی موردعنایات باری تعالی باشد، حتی عواملی مانند ریگ‌ها و گرد و غبار بیابان هم می‌توانند ماشین جنگی قدرتمندترین کشور جهان را در هم بکوبد و منهدم سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات