نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

طبل رسوایی آمریکایی‌ها امروز در جهان زده شده است/مسئولان به جای بازی‌های سیاسی، در رفع مشکلات بکوشند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: هر آنچه را که داریم نبایستی در ظرف برجام بریزیم و ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی را فراموش کنیم و سرگرم بازی‌های سیاسی و غیرسیاسی شویم.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۸۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و خطیب جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اراک، ماه شعبان را دروازه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست و گفت: این ماه، ماه دعا و توسل و رسیدن به قرب الهی است.

وی فضیلت شب پانزدهم شعبان المعظم را برابر با شب قدر دانست و گفت: در این ماه بایستی از ساعات و لحظات برای دعا، استغفار، توبه، خدمت به بندگان خدا، صدقات جاریه و دستگیری از مستمندان و غیره بهره بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عشق به امام زمان(عج) را عشق به خدا، تولی و تبری، حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: امام زمان(عج) پاسدار حریم همه انبیاء و اولیاء و احیاگر مکتب تمام انبیاء، ولایت، عدالت، تقوا و همه ارزش‌های الهی است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ضمن تبریک میلاد باسعادت امام زمان(عج) به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، مراجع عالیقدر، همه آزادی‌خواهان، و امت اسلامی گفت: این وعده خدا است که با ظهور منجی عالم بشریت جهان از ظلم و جور و فساد پاک می‌شود و عدالت، برابری، اخوت و آزادگی برقرار خواهد شد.

وی افزود: هدف اصلی آفرینش بندگی خدا است، انسان‌ها آفریده شده‌اند تا مسیر تقوای الهی، عدالت خواهی، مسئولیت پذیری و خدمت به جامعه بشریت و... را پیروی و به سعادت اخروی دست پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به جنایات رژیم سعودی در منطقه تصریح کرد: متاسفانه رژیم سعودی با پول حاصل از فروش نفتِ ملت اسلامی، سلاح‌های جنگی از آمریکای جنایتکار خریداری می‌کند؛ این پول‌ها صرف کشتار مردم بی‌گناه، حمایت از گروه‌های تکفیری و تروریستی می‌شود که همه این اقدامات علیه جامعه بشریت است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در ادامه به نامگذاری هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) هم اشاره کرد و گفت: این هفته به نام هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است، از زحمات آنان و دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و قوه قضائیه که برای ارتقاء امنیت و اقتدار کشور تلاش و مجاهدت می‌کنند سپاسگزاری می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور با جدیت بیشتر در راه پیشبرد آرمان‌های امام راحل و ارتقاء امنیت اجتماعی، سیاسی و انتظامی با قدرت تلاش کند و معبرهای نفوذی دشمن را شناسایی و با آن‌ها مقابله کند. با جریانات قداربند و آدم کش و فساد و شبکه های نفوذی و ... برخورد و آنان را منهدم کرده و با همت بلند برای ارتقاء امنیت و خنثی سازی همه توطئه‌ها و دسیسه‌های داخلی و خارجی و منطقه‌ای تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: وزارت اطلاعات 200 شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است و همچنان هم این نیروها تلاش می‌کنند و به دشمنان اجازه نمی دهند که به مرزهای جغرافیایی، معنوی و فضای مجازی ما نزدیک شوند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به مسئله برجام و بدعهدی آمریکایی‌ها در این مدت اشاره کرد و گفت: از همان ابتدا تذکر داده شد که همه وقت و مسائل کشور نباید به برجام خلاصه شود چراکه آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم بایستی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و اگر می‌خواهیم در دهان آمریکا بزنیم برای خودکفایی، اقتدار و تولید داخلی بکوشیم و همت کنیم. یک مسئله برجام است و 99 مسئله دیگر از جمله بیکاری، اشتغال، واحدهای واگذاری شده و ... هم داریم که احتیاج به همت و تلاش و بسیج عمومی دارد و همه باید برای عزت کشور و نظام اسلامی و اسلام مجاهدت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه طبل رسوایی آمریکایی‌ها امروز در جهان زده شده است، تصریح کرد: هر آنچه را که داریم نبایستی در ظرف برجام بریزیم تا آمریکایی‌ها هر روز بازی دربیارند و بدعهدی کنند. نبایستی ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی را فراموش کنیم و سرگرم بازی‌های سیاسی و غیرسیاسی شویم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بر بالا برن بهره‌وری هم تاکید کرد و گفت: با تنبلی و اسراف و تبذیر هیچ ملتی به قله‌های عزت و اقتدار دست نمی‌یابد. ما هم بایستی به جای تجمل‌گرایی و اسراف، کمرهای همت را برای کار و مجاهدت ببنیدم و از تجربه دوران دفاع مقدس بهره بگیریم.

وی به روز شوراها هم اشاره کرد و گفت: انتظار داریم شوراها امانتدار، دلسوز و خدمتگزار مردم باشند و رأی مردم را امانت بدانند. ما وارث خون شهدا هستیم و باید پاسدار خون شهدا باشیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه کارگران بایستی مورد حمایت دولت قرار گیرند، گفت: کارگران پرچمداران کار و تولید، عزت و شرف و پیشبرد کشور هستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به روز معلم هم اشاره کرد و گفت: 12 اردیبهشت ‌ماه سالروز شهادت استاد شهید مطهری روز معلم نامگذاری شده و امیدواریم که معلمان ما به وظیفه خود که تربیت و تعلیم است به خوبی عمل کنند، امروز جامعه ما به معلمان دلسوز و فداکار نیاز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات